Elene Penders

Prima hotel met uitstekende kamers

4,0 van 5 bollen15 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vier overnachtingen, waarvan de eerste in de kerstsuite. Heel sfeervol, met in elke kamer een kerstboom, diverse guirlandes met lichtjes, aparte woonkamer met flatscreen en Netflix, badkamer met dubbele wastafel tegenover elkaar. Heel veel kastruimte overal. Regendouche, infraroodpanelen. En een ruime slaapkamer.
Allemaal prima, maar op de vraag of we 2 aparte dekbedden konden krijgen, werd negatief gereageerd. In de suite moesten we telkens 7 stekkers uittrekken, waarbij die in de slaapkamer bijna niet bereikbaar was. Een AB was wel zo handig geweest en dan de wc met glazen deur, wie verzint zoiets? Ook misten we een planchet oid in de douche. Shampoo en zeep moest op de grond gezet worden. Voor de rest was alles prima.
De gewone kamer was ruim, wederom met flatscreen en Netflix. Fijne badkamer, hier wel een planchet.
Het ontbijtbuffet was uitgebreid met voor elk wat wils, het diner was ook prima, alleen moesten we telkens friet bijvragen, want ongeacht het aantal hoofdgerechten, kreeg je er maar één klein bakje friet bij.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.5 km van Van der Valk Hotel Heerlen
    • Vio.com
    5.4 km van Van der Valk Hotel Heerlen
    Meer hotels in Heerlen bekijken
    Beoordeeld op 11 oktober 2023

Eergisteren had ik mijn eerste werkdag in het ziekenhuis. Mijn moeder bracht me hiernaartoe totdat we plotseling een lekke band kregen op de snelweg en op de parkeerplaats van Van der Valk strandden met een band die helemaal plat stond. Om nog enigszins op tijd te komen was een medewerkster zo behulpzaam om me af te zetten bij het ziekenhuis. In principe hoefde ze dit helemaal niet te doen. Aan service, behulpzaamheid en goedgezinde medewerkers geen gebrek. 5 sterren!!

Datum van verblijf: oktober 2023
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 4 oktober 2023 via mobiele applicatie

Prima voor een overnachting. Ruime kamers en een uitgebreid ontbijt. Kamers zijn wel warm. Er is een water koker op je kamer, erg handig. Het is ongeveer 7 minuten fietsen naar het station van Heerlen. Het ligt ook dicht bij een natuur gebied, je kunt dus alle kanten op.

Datum van verblijf: oktober 2023
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 22 september 2023

Ruime mooie kamer met terras in de zon en aan de tuinkant. Schone kamer, mooie badkamer. Hadden een arrangement geboekt met 2x ontbijt en 2x diner. Hebben er van genoten. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, verse broodjes, croissants, verschillende soorten broden, ei, spek etc etc noem het maar op en het stond er!
    De diners waren van de arrangementenkaart met ruime keuze moet ik zeggen. Zeer mooi opgemaakte gerechten die zeer smakelijk waren. Echt een aanrader!
    Het hotel ligt vlakbij Duitsland, hebben mooie tochten gemaakt in de omgeving.

Datum van verblijf: september 2023
    Beoordeeld op 20 september 2023

Wederom een fantastisch verblijf gehad bij dit mooie maar vooral goede hotel...
    Van de zeer mooie,nette kamer en van diner tot ontbijt was weer perfect en dit door fijn en vriendelijk personeel....
    Vd Valk bedankt voor dit fijne verblijf.

Datum van verblijf: september 2023
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 29 augustus 2023

De brunch was prima en erg omvangrijk. Door zitplaatsen voor het raam, achter een groot scherm was de tafel afgesloten van de rest van het restaurant. Goed voor de privacy, maar daarvoor ga je niet naar een restaurant. Enkele onduidelijkheden, wie was de tafelserveerster en waar kan je bij vertrek betalen?

Datum van verblijf: augustus 2023