Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 22 september 2023

Ruime mooie kamer met terras in de zon en aan de tuinkant. Schone kamer, mooie badkamer. Hadden een arrangement geboekt met 2x ontbijt en 2x diner. Hebben er van genoten. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, verse broodjes, croissants, verschillende soorten broden, ei, spek etc etc noem het maar op en het stond er!
De diners waren van de arrangementenkaart met ruime keuze moet ik zeggen. Zeer mooi opgemaakte gerechten die zeer smakelijk waren. Echt een aanrader!
Het hotel ligt vlakbij Duitsland, hebben mooie tochten gemaakt in de omgeving.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 20 september 2023

Wederom een fantastisch verblijf gehad bij dit mooie maar vooral goede hotel...
Van de zeer mooie,nette kamer en van diner tot ontbijt was weer perfect en dit door fijn en vriendelijk personeel....
Vd Valk bedankt voor dit fijne verblijf.

Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 augustus 2023

De brunch was prima en erg omvangrijk. Door zitplaatsen voor het raam, achter een groot scherm was de tafel afgesloten van de rest van het restaurant. Goed voor de privacy, maar daarvoor ga je niet naar een restaurant. Enkele onduidelijkheden, wie was de tafelserveerster en waar kan je bij vertrek betalen?

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 13 augustus 2023

Wat hebben we genoten bij Hotel van der Valk Heerlen. We hadden de suite Be Serene met jacuzzi/bad, infrarood shower. Genoten van heerlijk diner en ontbijt, gesport en baantjes gezwommen in het prachtige Badhuys. En het personeel is zo vriendelijk. Aanraderrrrr!!!

Kamertip: Of je nu zakelijk, met familie of alleen komt, je zult van dit hotel altijd genieten. In het Land van Kalk, bij hotel Heerlen Van der Valk
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 5 augustus 2023 via mobiele applicatie

Het wordt het een traditie. Elke zomervakantie een midweek naar dit hotel. Heerlijke kamers, prima zwembad, vriendelijk personeel, ademt rust uit. En niet te vergeten het heerlijke ontbijtbuffet en prima kaart voor het diner. Ik weet wel waar we volgend jaar naar toe gaan.

Kamertip: Reserveer tijdig om teleurstelling te voorkomen.
Datum van verblijf: juli 2023