Verblijf 20 en 21 oktober 2022, 519 euro betaald voor superior 4 persoonskamer met ontbijt! Op verzoek van het hotel een enquête, maar nooit meer iets van gehoord. Daarom zet ik e.e.a. nu toch maar op Google.
Bij de boeking vraag gesteld over glutenvrije mogelijkheden. Hierover werd geen contact opgenomen, dat moest ik zelf doen en ook toen bleef het vaag en werden mijn vragen niet beantwoord. Onze kinderen verbleven voor het eerst in een hotel en verheugden zich op het ontbijtbuffet. Onze dochter heeft glutenintolerantie. Bij het buffet werd verteld dat de pannenkoeken glutenvrij waren. Verder waren er glutenvrije bolletjes, maar die waren niet lekker. Gelukkig dat er pannenkoeken waren. De volgende ochtend voor de zekerheid maar weer gevraagd of de pannenkoeken glutenvrij waren, maar dat bleek helemaal niet het geval, ook de dag ervoor niet! Dat verklaarde ook waarom onze dochter de middag en avond daarvoor niet lekker was. Erg slecht dit, sommige mensen kunnen dan in het ziekenhuis belanden! Er was dus vrijwel niets te eten voor haar, terwijl er veel lekkers (pannenkoekjes, croissantjes, etc.) te krijgen is dat je gewoon in de vriezer kunt gooien en even voor een gast ontdooien. Het avondeten was goed, maar men vergat een gerecht (waarom moet de bediening ook alles uit het hoofd onthouden?). Dat kwam men op ons verzoek alsnog brengen. Voor onze dochter glutenvrije pasta, maar daar moetsen we wel het dubbele voor betalen. Daarna kwam er niemand meer aan onze tafel en konden we ook niets meer te drinken bestellen. We zijn toen maar vertrokken. De ober was alleen heel druk met de tafel naast ons waar men er niet uit kwam met de wijn. Hij zei letterlijk: "ik kan vanaf hier niet ruiken welke wijn u wilt" Ik wist niet wat ik hoorde. Voor wat betreft de kamer; niet handig dat er een open badkamer is wanneer er kinderen bij je op de kamer slapen, dat is erg lawaaierig. 1 wastafel voor 4 personen is te weinig. Er is geen plek om je handdoeken op te hangen, ze blijven dus nat en zo moet je ze wel elke dag laten verschonen. Jammer, want is er voldoende ruimte voor een handdoekenrek. 4 personen, maar 3 stoelen op de kamer. Er is best plek voor een 4e stoel. In de koelkast hadden wij wat glutenvrije producten gezet voor onze dochter. Men had daar 4 flesjes spa bij in gepropt, waardoor de koelkast niet meer sloot en wij einde van de dag alles weg konden gooien. Ook weer erg slecht! Alles was wel netjes en lekker schoon. Hotel was ook rustig, vooral de eerste nacht. De bedden waren wat hard en de dekbedden te warm gezien de hoge temperatuur buiten. Dat hebben we opgelost door alleen onder de hoes te gaan slapen. Zwembad was prettig, helaas was het bubbelbad stuk. Al met al hebben we het leuk gehad, maar toch wel erg veel geld voor de wat slechte service. Het ontbijtbuffet voor mensen met glutenintolerantie is ronduit slecht en beneden alle peil. Dit had ik eigenlijk niet verwacht van een Van der Valk hotel.