Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Judith L

Slechte service

2,0 van 5 bollen2 nov 2022 beoordeeld
Verblijf 20 en 21 oktober 2022, 519 euro betaald voor superior 4 persoonskamer met ontbijt! Op verzoek van het hotel een enquête, maar nooit meer iets van gehoord. Daarom zet ik e.e.a. nu toch maar op Google.
Bij de boeking vraag gesteld over glutenvrije mogelijkheden. Hierover werd geen contact opgenomen, dat moest ik zelf doen en ook toen bleef het vaag en werden mijn vragen niet beantwoord. Onze kinderen verbleven voor het eerst in een hotel en verheugden zich op het ontbijtbuffet. Onze dochter heeft glutenintolerantie. Bij het buffet werd verteld dat de pannenkoeken glutenvrij waren. Verder waren er glutenvrije bolletjes, maar die waren niet lekker. Gelukkig dat er pannenkoeken waren. De volgende ochtend voor de zekerheid maar weer gevraagd of de pannenkoeken glutenvrij waren, maar dat bleek helemaal niet het geval, ook de dag ervoor niet! Dat verklaarde ook waarom onze dochter de middag en avond daarvoor niet lekker was. Erg slecht dit, sommige mensen kunnen dan in het ziekenhuis belanden! Er was dus vrijwel niets te eten voor haar, terwijl er veel lekkers (pannenkoekjes, croissantjes, etc.) te krijgen is dat je gewoon in de vriezer kunt gooien en even voor een gast ontdooien. Het avondeten was goed, maar men vergat een gerecht (waarom moet de bediening ook alles uit het hoofd onthouden?). Dat kwam men op ons verzoek alsnog brengen. Voor onze dochter glutenvrije pasta, maar daar moetsen we wel het dubbele voor betalen. Daarna kwam er niemand meer aan onze tafel en konden we ook niets meer te drinken bestellen. We zijn toen maar vertrokken. De ober was alleen heel druk met de tafel naast ons waar men er niet uit kwam met de wijn. Hij zei letterlijk: "ik kan vanaf hier niet ruiken welke wijn u wilt" Ik wist niet wat ik hoorde. Voor wat betreft de kamer; niet handig dat er een open badkamer is wanneer er kinderen bij je op de kamer slapen, dat is erg lawaaierig. 1 wastafel voor 4 personen is te weinig. Er is geen plek om je handdoeken op te hangen, ze blijven dus nat en zo moet je ze wel elke dag laten verschonen. Jammer, want is er voldoende ruimte voor een handdoekenrek. 4 personen, maar 3 stoelen op de kamer. Er is best plek voor een 4e stoel. In de koelkast hadden wij wat glutenvrije producten gezet voor onze dochter. Men had daar 4 flesjes spa bij in gepropt, waardoor de koelkast niet meer sloot en wij einde van de dag alles weg konden gooien. Ook weer erg slecht! Alles was wel netjes en lekker schoon. Hotel was ook rustig, vooral de eerste nacht. De bedden waren wat hard en de dekbedden te warm gezien de hoge temperatuur buiten. Dat hebben we opgelost door alleen onder de hoes te gaan slapen. Zwembad was prettig, helaas was het bubbelbad stuk. Al met al hebben we het leuk gehad, maar toch wel erg veel geld voor de wat slechte service. Het ontbijtbuffet voor mensen met glutenintolerantie is ronduit slecht en beneden alle peil. Dit had ik eigenlijk niet verwacht van een Van der Valk hotel.
Datum van verblijf: oktober 2022
Kamertip: aan de achterzijde zijn de kamers rustig, voorzijde aan de snelweg
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 126
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Hotels.com
    € 118
  • Expedia.com
    € 112
  • Priceline
2.8 km van Van der Valk Hotel Heerlen
Gratis wifi
Gratis parkeren
Kasteel TerWorm
€ 167
  • Hotels.com
    € 167
  • Expedia.com
    € 167
  • Priceline
0.5 km van Van der Valk Hotel Heerlen
Gratis wifi
Gratis parkeren
Foto Pand
€ 123
  • Priceline
  • eDreams
    € 123
  • Agoda.com
    € 123
1.8 km van Van der Valk Hotel Heerlen
Gratis wifi
Restaurant
Tulip Inn Heerlen City Centre F amp B Ontbijt
€ 58
  • Expedia.com
    € 61
  • ZenHotels.com
    € 55
  • Hotels.com
    € 61
1.9 km van Van der Valk Hotel Heerlen
Gratis wifi
Restaurant
Front Desk
€ 63
  • Expedia.com
    € 63
  • ZenHotels.com
    € 60
  • Hotels.com
    € 63
1.6 km van Van der Valk Hotel Heerlen
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 106
  • Agoda.com
    € 106
1.3 km van Van der Valk Hotel Heerlen
Meestal is het zwembad rustig, maar er is genoeg te doen en te beleven hier!
€ 70
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 70
3.2 km van Van der Valk Hotel Heerlen
Restaurant
Bar/lounge
Samos Babbis
€ 96
    1.8 km van Van der Valk Hotel Heerlen
    Gratis wifi
    Restaurant
    Property building
    € 120
      2.3 km van Van der Valk Hotel Heerlen
        2.4 km van Van der Valk Hotel Heerlen
        Meer hotels in Heerlen bekijken
        Beoordelingen (747)
        Beoordelingen filteren
        747 resultaten
        Waardering van reizigers
        280
        330
        89
        34
        14
        Type reiziger
        Tijd van het jaar
        TaalAlle talen
        Meer talen
        Waardering van reizigers
        280
        330
        89
        34
        14
        Bekijk wat reizigers erover zeggen:
        Geselecteerde filters
        Filteren
        Lijst wordt bijgewerkt...
        24 - 29 van 747 beoordelingen
        Beoordeeld op 22 mei 2022

        Voor de vijfde keer een midweek in Heerlen gezeten bij Valk. Weer prima bevallen. Leuk bediend in het restaurant door Nicole en de vlaaien van Milena waren opnieuw lekker. Beetje kritiek op het feit dat je 19.50 moet betalen, ook als gast, voor de wellness. Na wat gezeur hadden we twee gratis vouchers gekregen. Harrie bij de wellness verdient ene compliment om zijn enthousiasme. Mijn partner is twee keer in de wellness geweest, is echt schitterend. Maar er zij n meer gasten die het niet correct vinden dat je er apart voor moet betalen. Was ook erg stil daar. Ben benieuwd hoe ze gaan proberen hun investering terug te gaan verdienen. Gasten laten betalen werkt kennelijk niet. We wensen de manager en zijn vrouw een fijn huwelijk toe en er komt in augustus ongetwijfeld een heel mooie baby.

        Kamertip: Kamer 425 is erg rustig en luxe.
        Datum van verblijf: mei 2022
          • Prijs/kwaliteit
          • Slaapkwaliteit
          • Service
        Bedank vanast1945
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Beoordeeld op 10 april 2022

        Een weekend in dit hotel was echt een heerlijkheid. Super wellness, zeer lekker eten, dicht bij de Woonboulevard en daarenboven twee leuke wandeltochten (5 en 7 km) in de achtertuin. Zeer vriendelijk personeel, echt een toppertje, dit hotel!

        Datum van verblijf: april 2022
        Bedank marcgL3085PE
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Beoordeeld op 19 maart 2022 via mobiele applicatie

        Eerste indruk entree is heel goed. Alles ziet er spik en span uit. Richting de kamers wordt het al minder. Muffe lucht op de gangen en ook in de kamer zelf.
        Kamer niet onberispelijk schoon en tevens achterstallig onderhoud;
        - Plint kapot met scherpe hoek, kit randen bad kapot, laag stof op alle lichtknoppen.
        Voor onze dochter een bed bank extra alleen is deze dermate gammel dat het midden van het matras ver doorzakt richting grond. Receptie erover gebeld en euvel is bekend en zou horen bij een bed bank. Heel bijzonder.

        Ik begrijp niet waarom een kamer toch wordt verhuurd als zulke kleine onderhouds issues niet eerst netjes worden opgelost. Zou niet moeten mogen. En het zijn behoorlijke bedragen die worden gevraagd. Dan hoort alles tip top in orde te zijn!

        Datum van verblijf: maart 2022
        Reistype: Reisde met familie
        1  Bedank weydeblick
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Beoordeeld op 24 februari 2022

        We zijn 1 overnachting geweest en we kregen eerst een kamer waar de verwarming stuk was , daarna een kamer met rioollucht en een douchekop vol kalkaanslag, daarna een kamer waar de verwarming het ook niet goed deed,pas om 2.00 uur s'nachts warm. Na klacht bij de manager, die zei dat ze genoeg gedaan hadden door ons een andere kamer aan te bieden. We waren zo moe van onze reis dat we niet naar een vierde kamer wilde. Toen ze vroeg wat we dan wilden zei ik misschien een koffie in het restaurant maar ze zei dat we al koffie op de kamer konden drinken. Ook het ontbijtbuffet was zeer beperkt, niet wat we gewend zijn en personeel wat ook niet vriendelijk was. Dit was dus de laatste keer van der Valk Heerlen

        Kamertip: Niet op de benedenverdieping
        Datum van verblijf: februari 2022
          • Prijs/kwaliteit
          • Hygiëne
          • Service
        2  Bedank biancai2021
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Beoordeeld op 14 februari 2022 via mobiele applicatie

        Vriendelijk, gastvrij en attent personeel. Dikke pluim voor de bediening die zo aardig en attent was voor onze dochter. Ruime kamers. Wel een verrassing was de inloop badkamer zonder deur (wel deur zonder slot voor toilet en separaat de heerlijke regendouche). Het staat verder netjes op de site vermeld. Communicatie en bereikbaarheid met de receptie was uitstekend. Het zwembad was ruim genoeg, met daarnaast een heerlijk bubbelbad. Ontbijt ook prima! Genoeg gevarieerd en vers en een eistation. Ook heerlijke oerbroden. Wij waren ontzettend tevreden!

        Kamertip: Wij ontbeten tijdens ons verblijf om 08.00. Om 09.00buur is het namelijk file bij o.a. De koffieautomaat het eistation.
        Datum van verblijf: februari 2022
        Reistype: Reisde met familie
        1  Bedank CynthiaNeyhoff
        Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
        Meer beoordelingen bekijken