Agoda.com
Hotels.comUS$ 135
TravelocityUS$ 135
PricelineUS$ 136
Beoordeeld op 27 augustus 2021 via mobiele applicatie

Eindelijk weer eens gebruik gemaakt van het lunchbuffet in hotel vdValk Heerlen. Was niet druk en tafels goed uit elkaar. Coronaproof. Eten en drinken was goed verzorgd. Van alles wat.. bij het buffet moest je wel goed op de onderlinge afstand letten hetgeen niet iedereen deed. Heb er heerlijk met ega gegeten. 18 maanden geleden was de laatste keer dat we daar hadden gegeten.. lunchbuffet kost nu €21.50.. goed prijs voor een heerlijk etentje. Gaan we weer doen..

Beoordeeld op 27 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn en groot hotel. Schone kamers en heerlijke grote bedden. Voldoende personeel en allemaal erg vriendelijk. Ruime parkeerplaats en het hotel ligt naast een kasteel. Het water van het zwembad is lekker warm, erg fijn na een drukke dag. Je kunt op verschillende plekken 'n drankje doen. De restaurantruimtes zijn leuk opgezet, schoon en er is altijd plaats. De bediening is prima maar het aanbod van de menukaart mag best wat uitgebreider.
Het ontbijt is geweldig, zoveel keus.
Dit was voor ons het 2e Van der Valk hotel, we komen er graag.

Beoordeeld op 27 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wel één van de mindere van der Valk hotels. Inrichting prachtig zoals altijd. Bedden vonden wij slecht hard en heel hobbelig. Wat we altijd heel leuk vinden van de Van der Valk hotels is het uitgebreide ontbijt. Deze was vergeleken met de andere hotels matig. Wat ik ook heel vreemd vond is dat ze wel gerookte zalm hadden maar daar moest je naar vragen. Dan kreeg je een beetje op een schoteltje. Bediening was ook heel laks. Bij het ontbijt werd ook niet afgeruimd. Zaten tussen de afwas te ontbijten.

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Vertrek en laatste pauze c=van de amusewandeling bij van der Valk. Van prima amuse genoten op het terras. Jammer dat dat om 18.00 uur werd gesloten. Na een uur moesten we weg .Waarom??? Maar goed besluit van een mooie dag.

Beoordeeld op 30 juli 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een oké prijs, precies je van Vd Valk mag verwachten. Wat je echter niet mag verwachten, maar wel krijgt: badkamer die onder water loopt bij het douchen, stopcontacten die soms wel werken en soms niet (volgens receptie lag het aan onze vier verschillende opladers). Personeel bij de receptie niet erg vriendelijk, mannelijk personeelslid kon nog geen glimlach laten zien. Toen we belden om te vragen naar hoe het precies werkte met het zwembad, zei diezelfde man: “ja er gewoon heen lopen hè?”. Vreemd toontje stond ons niet aan. Wij hebben opgehangen.

Verder: ontbijtbuffet is een beetje chaotisch en naar onze mening te druk gezien de coronamaatregelen. Afstand houden is onmogelijk. De voorzieningen in de omgeving zijn goed, er is veel te doen en te zien rond het hotel.

Kamertip: Ga vroeg ontbijten, of na 9:30 uur. Leg handdoeken naast de douche om drempels te creëren, zodat je badkamer niet onder water loopt.
Datum van verblijf: juni 2021