TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Hier 1 nachtje geslapen, ze hebben een prima keuken en wat me opviel was het uitgebreide ontbijt , echt niks mis mee!
De kamers vond ik een beetje gedateerd, alles was wel aanwezig, maar geen airco, klein badkamertje met een douche gordijn. De verlichting is allemaal voorzien van spaarlampen maar daardoor was er wel erf weinig licht. Bedden waren redelijk maar zouden ook eens vervangen mogen worden. Personeel was vriendelijk en gastvrij !

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
BastionHotels, Guest Relations Manager van Bastion Hotel Heerlen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Paul,
Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf in Bastion Hotel Heerlen.
Wat leuk dat u een fijn verblijf heeft gehad in Heerlen.
Goed dat u uw feedback geeft over uw kamer. Bedankt voor het delen.

We hopen u een volgende keer weer te ontvangen.

Beoordeeld op 25 juni 2019

Prima hotel. Zeer vriendelijk onthaalt door vriendelijk personeel. Goed verblijf gehad. Fijne plek om verschillende plaatsen in Limburg & omstreken (Duitsland/Belgie) te ontdekken. Tegen de rand van het mooie heuvelland maar vriendelijk geprijst! Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 25 juni 2019

Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt en verzorgde kamer. Een nacht in het hotel geslapen. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan voor zakelijk verblijf. Goed bereikbaar voor verschillende plekken in Limburg.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima restaurant, heerlijk ontbijt met een krant voor het grijpen en ondanks de wegen rondom is het in de avond rustig. Zeer welkom ontvangst door de receptie. Aanrader! Ook fijn dat alles via rekening kan, scheelt weer apart bonnetjes sparen.

Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

1 week van maandag tot en met vrijdag verbleven hier in dit hotel voor mijn werk. Bij binnen komst loop je door een walm van sigaretten rook dat is al goor. Daarna kom je in een niet gemoderniseerde receptie anex zithoek terecht. Receptie personeel vriendelijk. Na het inchecken de kamer op, mijn collega had een eigen kamer met exact deźlde mankementen. Een slecht verlichte kamer met een super kleine tv en het beeld is gewoon slecht, vervelend om naar te kijken als het je al lukt vanuit je bed want het schermpje hangt erg hoog. De bedden zijn hard maar slapen heerlijk. De badkamer ruimte is zeer klein en de douch en het toilet zitten nagenoeg in elkaar. De drukknop geeft een tochtstroom zodat je het koud hebt op de wc. Het douche gordijn is zoiezo al een minpunt. En het was goor. De handoeken stonken naar friet of vet.
Het avond eten was ronduit slecht.het was allemaal net als water en als of het uit de koelkast kwam.
Het ontbijt is redelijk tot goed. Niet uitgebreid.
Ga nooit naar bastion. Betaal liever 20€ meer en ga naar van der valk.

Datum van verblijf: december 2018