“Heerlijke zeetong”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
21 maart 2020 beoordeeld

We maakten gebruik van de zeetong-actie. De tong met kreeftensaus was heerlijk. De sommelier had een prachtige Chardonnay op hout voor ons die mooi aanvulde. Hele entourage was uitstekend. Aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020
AubergedeRousch, Guest Relations Manager van Auberge De Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2020

Beste Jos W,

Goed om te lezen dat u heeft genoten van onze speciale zeetong-actie! We hopen snel onze deuren weer te openen en u nogmaals te mogen ontvangen voor een culinaire avond.

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk sfeervol restaurant buiten het centrum van Heerlen , goed eten . Hadden een mooi Valentijns menu. Lekkere wijnen .

Datum van bezoek: februari 2020
AubergedeRousch, General Manager van Auberge De Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste Sylvia J,

Ons Valentijnsmenu is ook dit jaar weer goed in de smaak gevallen!

Volgend jaar zullen wij weer een heerlijk menu samenstellen.

Tot volgend jaar?

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeer is geweldig, personeel heel vriendelijk, de gerechten zijn heerlijk en mooi opgediend. Wij hadden het winter menu waar niets op aan te merken viel. Lekkere wijn erbij en het plaatje is voor ons compleet. Leuk ook dat de eigenaar even een praatje kwam maken.voor ons een dikke 10!

Beste Ingex,

Wat een mooie recensie om te lezen! Fijn dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor de dikke 10 :)

Tot een volgende keer.

13 februari 2020 beoordeeld

Vrijdagavond een familiediner in de Huiskamer, hartelijke ontvangst in de bar, keurige en vriendelijke bediening tijdens diner, heerlijk eten, oa perfecte tournedos (!), en lekkere wijn. Kortom meer dan een aanrader !!
Nogmaals dank voor alle goede zorgen

Datum van bezoek: februari 2020
AubergedeRousch, Other van Auberge De Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste Max,

Wat een fijne recensie om te lezen! Goed dat het familiediner in onze Huiskamer naar wens verlopen is, mede dankzij onze vriendelijke bediening.

Bedankt!

15 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook voor de Kerst gaan we met een stel vrienden daar dineren.
Mooie sfeer lekker eten en bijpassende wijnen.
Fijne en vriendelijke bediening.
Ook op de AH bonnen geweest.
Dan is het ook.goed!!!!
Altijd een aanrader.
Helaas bij de Jazzbrunch niet altijd even lekker.
Het is daar wisselend.
Maar dit blijft een favoriet plekje

Datum van bezoek: september 2019
AubergedeRousch, Eigenaar van Auberge De Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Goedemorgen Seaside12268331091,

Als vaste trouwe gast zijn we u super dankbaar dat u al bij zoveel verschillende evenementen aanwezig bent geweest.
We hopen u dan ook nog jaren te mogen ontvangen en zo hopelijk 5 bolletjes te scoren :)

Tot de volgende keer.

Reizigers die Auberge De Rousch bekeken, bekeken ook

In Auberge De Rousch geweest? Deel je ervaringen!