RECEPTIE: zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die je bijstaan met hulp en daad .Goede voorstellen geven voor uitstappen en bezienswaardigheden in de omgeving.Printen zelfs een route uit om mee te geven.
KAMERS : we hadden 2 kamers geboekt waarvan 1 aangepast voor een huisdier ( kleine zindelijke hond )
De andere kamer zouden we kunnen bestempelen met 1 woord ..” WAUW .. “ We stonden stil van verbazing .Wat een LUXE en comfort .Het was eerder een klein appartement met een door een schuifdeur afgescheiden slaapkamer voorzien van een geruisloze koelkast en safe . De slaapkamer gaf toegang tot een “VOLLEDIGE Design “ ingerichte badkamer , zoals groot luxe bad ,inloopdouche ,een sauna cabine,dubbele wastafel en de daarbij horende badjassen .
Het leef gedeelde bestond uit een salon ,een tafel met design stoelen en een bureel met koffie of thee accomodatie .De inkomhal en appart toilet waren voorzien van bewegingssensoren.
De verlichting was een snufje van vakmanschap met dim afgestelde ingebouwde spots. Dan nog niet gesproken van de geluiddichte ramen.
ONTBIJT
Een ontbijtbuffet met alles er op en er aan ,gaande van vers afgebakken divers brood ,koffiekoeken ,confituren ,allerhande soorten kaas,vlees beleg,gekookte eieren,roerei ,bacon ,zalm en op vraag spiegeleieren.
Dit alles geserveerd door een vriendelijk en behulpzaam personeel .
Gezien vanaf dit jaar de kleine huisdieren geen toegang meer hadden tot de ontbijtzaal werd er voorgesteld te ontbijten op het terras . Dit is wel afhankelijk van de eersomstandigheden . Maar wat gedaan indien deze niet gunstig zijn . Het ontbijt nemen op de kamer .? Dit is niet zo prettig en dan mist men de sfeer en de keuzes van het uitgebreid ontbijtbuffetj. Een oplossing zou kunnen zijn om een aparte aangepaste ruimte te voorzien waar de hondjes en hun baasje samen binnen mogen .
de AUBERGE .
Een zeer te midden van in het groen gelegen gezellige locatie met verschillende open en overdekte terrassen . Als minpunt zou ik kunnen citeren dat sommige personeelsleden ( vooral jongere ) beter gebriefd zouden moeten worden om de klanten te verwelkomen en niet onmiddellijk vragen wat ze willen drinken of eten zonder de kaart aan te bieden. Op een gestelde vraag om de wijnkaart eens te mogen raadplegen werd promp geantwoord dat die er niet was. Hetgeen ons verwonderde gezien deze wel bestond verleden jaar..
Wat de maaltijden betreft zou er meer diversiteit mogen aangeboden worden . Te veel carpaccio van allerhande slag . Een garnaal of kaakroketje zou eens een afwisseling kunnen zijn. Alsook een anti-pasti van diverse vleeswaren met mozzarella..
Niettemin en onafgezien van enkele suggesties was het eten wel lekker .
En dit zal ons niet weerhouden om zo vlug mogelijk eens terug te gaan genieten van wat het Hotel DE RAUSCH en de AUBERGE te bieden heeft.