Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 118
PricelineUS$ 118
Hotels.comUS$ 118
TravelocityUS$ 118
Orbitz.comUS$ 118
Trip.comUS$ 127
Beoordeeld op 7 september 2022

Een heerlijke 5 daagse "break" met mooie fietstochten, dagje Maastricht enz. Wij hadden een 5 daags arrangement genomen met een superior luxe kamer. Nou dat luxe klopte als een bus. Grote brandschonen kamer met heerlijk groot 2 persoons boxspring bed. Ruim zitje met buro en badkamer met gescheiden toilet en gescheiden regendouche. Wat wil je nog meer. Wij hadden gevraagd om een kamer zo hoog mogelijk ivm het uitzicht. Ook dat was geregeld. De kamer en badkamer werden elke dag grondig schoon gemaakt incl. schonen handdoeken en koffie en thee. Koffiezetapparaat, waterkoker en koelkastje op de kamer. Het ontbijt was uitgebreid en absoluut een aanrader. Dan het (dagelijkse) 3 gangen-diner wat bij dit arrangement in zit. Uitgebreid, luxe en met diverse keuze mogelijkheden. Wederom echt van hoge kwaliteit. We moesten daarvoor wel naar de overkant van de weg lopen (circa 2 minuten) om te eten in het restaurant De Auberge (DeRousch). Al met al zéker de moeite waard om dit nog eens te boeken al was het alleen maar voor de kamer (703) en het heerlijke eten.

Kamertip: Kies een zo hoog mogelijke superior de luxe kamer.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 3 september 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn 5 dagen in Hotel de Rousch in Heerlen geweest.We hadden een prachtige suite,die smaakvol was ingericht.Het ontbijt was uitstekend en uigebreid.Het personeel was erg vriendelijk en het hotel was erg schoon.Het eten in Auberge de Rousch was ook erg goed.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijke groet,Bertus en Renie Baars.

Beoordeeld op 3 september 2022

Wat een geweldig hotel, prachtige kamers en zeer vriendelijk personeel. Een zeer betrokken eigenaar. Het eten in het restaurant was een culinaire hoogstand alles met liefde bereid. Hier ga je voor je plezier naar toe.

Kamertip: Je krijgt een luxe suite voor een middenklasse prijs. Alle kamers zijn even mooie.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 1 september 2022

Een rustige en mooie locatie. Een prachtige luxe kamer. Zeer schoon! De persoonlijke aandacht van het zeer vriendelijke personeel. Een lekker ontbijt. Een heerlijk diner in een mooi en gezellig restaurant.
Dit uitstekende hotel is een absolute aanrader. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 22 augustus 2022

De persoonlijke aandacht, de mooie kamer, het lekkere ontbijt, alles was uitstekend.
We checkten laat in maar dat was geen enkel probleem.

Wat ook opvalt is dat je niets hoort van andere kamers, absolute rust.
We komen zeker terug.

Kamertip: Uitzicht wordt mooier boven de 4e verdieping.