Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 128
Hotels.comUS$ 126
PricelineUS$ 128
TravelocityUS$ 126
Orbitz.comUS$ 126
Trip.comUS$ 128
Beoordeeld op 1 juli 2022

Al weer voor de vierde keer geboekt in dit hotel.
Wij voelen ons hier thuis. Een echt familiehotel met persoonlijke aandacht.
De kamer sfeervol met goede bedden. Veel ruimte met een smaakvol interieur.
Het ontbijt buffet zeer smakelijk, en goed aangevuld.
Kortom goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
Binnenkort ga ik weer boeken.

Beoordeeld op 28 juni 2022

3 nachten geweest top hotel vriendelijk personeel en zeer behulpzaam een aanrader mooie ruime kamer lekker ontbijt enorme keuze lekker diner elke dag een andere menu rustige omgeving een echte aanrader

Datum van verblijf: juni 2022
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2022

Beste mevrouw van Bael,
Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf naar wens was, hier doen wij het voor.
We hopen u graag nog een eer terug te zien bij De Rousch!

Beoordeeld op 22 juni 2022

Al ruim jaar geleden geboekt voor ons bezoek aan Pinkpop. Samen met twee fietsen die het hotel verhuurd. Anderhalve dag voor ons vertrek worden we gebeld dat ze de fietsen niet verhuren. Zonder pardon, overleg of het bieden van een oplossing. Op ons dringend verzoek hen verzocht voor ons toch te kijken of we op een andere manier fietsen konden huren. Hierover zouden ze terugbellen echter dag voor vertrek toch zelf maar weer gebeld omdat we niets hoorden. En nee ze hadden geen oplossing behalve dat we dan maar elke dag met een taxi heen en weer moesten gaan. Uiteindelijk zelf gaan bellen in Heerlen en ergens nog twee weliswaar niet al te beste fietsen op de kop kunnen tikken. Aangekomen bij het hotel werd er niet op teruggekomen, geen excuses gemaakt. De jongen achter de receptie was bijzonder arrogant.
Vervolgens hadden we de ervaring dat het bed werd opgemaakt maar de vieze handdoeken gewoon op de vloer bleven liggen dus moesten we weer aankloppen bij de receptie. De knop waarmee de douche aan ging zat vast en met veel pijn en moeite kregen we deze los. Koffie op de kamer? Ja voor 1 dag zat er een koffiecupje in. We waren er 3 dagen en het werd niet aangevuld. Enige positieve is dat het bed prima lag. Al met al een enorme teleurstelling dit hotel en heeft helaas ons uitje waar we al 2,5 jaar naar uitkeken negatief beïnvloed. Dit nemen we het hotel bijzonder kwalijk. Bij het inleveren van de sleutel werd ons nog wel tot ziens gewenst echter zal dat zeker niet het geval zijn.

Beoordeeld op 14 juni 2022

Zeer goed en net hotel, vriendelijk personeel, centrale ligging in rustige omgeving. Ruime nette kamers, eten erg goed, heb je een glutenvrij dieet, kan je hier uitstekend eten, glutenvrije bolletjes bij het ontbijt, de dames maakten zelfs iedere ochtend nog een glutenvrije pannenkoek/flensje, als extra service, de avond maaltijden waren ook allemaal glutenvrij met kleine aanpassingen. Al met al, een echte aanrader dit hotel!!

Beoordeeld op 10 juni 2022 via mobiele applicatie

Vier nachten geweest
Geweldig hotel
Uitstekende kamer, groot, schoon
Ontbijt en diner zijn top
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
Een aanrader
Minpuntje; Restaurant aan de overzijde van het hotel, bereikbaar via trappen , niet aantrekkelijk voor mensen die slecht ter been zijn

Kamertip: Parkeren bij het hotel Voor mensen die slecht ter been zijn, het restaurant is via trappen bereikbaar , dus let op