Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 118
Hotels.comUS$ 118
PricelineUS$ 118
TravelocityUS$ 118
Orbitz.comUS$ 118
Trip.comUS$ 127
Beoordeeld op 22 juni 2022

Al ruim jaar geleden geboekt voor ons bezoek aan Pinkpop. Samen met twee fietsen die het hotel verhuurd. Anderhalve dag voor ons vertrek worden we gebeld dat ze de fietsen niet verhuren. Zonder pardon, overleg of het bieden van een oplossing. Op ons dringend verzoek hen verzocht voor ons toch te kijken of we op een andere manier fietsen konden huren. Hierover zouden ze terugbellen echter dag voor vertrek toch zelf maar weer gebeld omdat we niets hoorden. En nee ze hadden geen oplossing behalve dat we dan maar elke dag met een taxi heen en weer moesten gaan. Uiteindelijk zelf gaan bellen in Heerlen en ergens nog twee weliswaar niet al te beste fietsen op de kop kunnen tikken. Aangekomen bij het hotel werd er niet op teruggekomen, geen excuses gemaakt. De jongen achter de receptie was bijzonder arrogant.
Vervolgens hadden we de ervaring dat het bed werd opgemaakt maar de vieze handdoeken gewoon op de vloer bleven liggen dus moesten we weer aankloppen bij de receptie. De knop waarmee de douche aan ging zat vast en met veel pijn en moeite kregen we deze los. Koffie op de kamer? Ja voor 1 dag zat er een koffiecupje in. We waren er 3 dagen en het werd niet aangevuld. Enige positieve is dat het bed prima lag. Al met al een enorme teleurstelling dit hotel en heeft helaas ons uitje waar we al 2,5 jaar naar uitkeken negatief beïnvloed. Dit nemen we het hotel bijzonder kwalijk. Bij het inleveren van de sleutel werd ons nog wel tot ziens gewenst echter zal dat zeker niet het geval zijn.

Beoordeeld op 14 juni 2022

Zeer goed en net hotel, vriendelijk personeel, centrale ligging in rustige omgeving. Ruime nette kamers, eten erg goed, heb je een glutenvrij dieet, kan je hier uitstekend eten, glutenvrije bolletjes bij het ontbijt, de dames maakten zelfs iedere ochtend nog een glutenvrije pannenkoek/flensje, als extra service, de avond maaltijden waren ook allemaal glutenvrij met kleine aanpassingen. Al met al, een echte aanrader dit hotel!!

Beoordeeld op 10 juni 2022 via mobiele applicatie

Vier nachten geweest
Geweldig hotel
Uitstekende kamer, groot, schoon
Ontbijt en diner zijn top
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
Een aanrader
Minpuntje; Restaurant aan de overzijde van het hotel, bereikbaar via trappen , niet aantrekkelijk voor mensen die slecht ter been zijn

Kamertip: Parkeren bij het hotel Voor mensen die slecht ter been zijn, het restaurant is via trappen bereikbaar , dus let op
Beoordeeld op 29 mei 2022

Op dit hotel valt niets aan te merken : goed bereikbaar, gratis parkeren en gastvrije ontvangst. Zelfs de standaardkamers zijn van alle gemakken voorzien en kraaknet. Elke medewerker van dit hotel is even vriendelijk en behulpzaam, geen enkele vraag is te veel. Het ontbijtbuffet is volledig en gevarieerd en wordt voortdurend aangevuld.
Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: mei 2022
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Beste Geerts,

Wauw! Ontzettend bedankt voor deze lovende woorden.
Wij zullen dit zeker doorkoppelen met de rest van het team.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer terug verwelkomen!

Met gastvrije groet,
Team de Rousch

Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel, van alle gemakken voorzien, vriendelijk en enthousiast personeel. Heerlijk ontbijt, mooie kamer. Ligt vrij centraal voor uitstapjes naar Duitsland, maar zeker ook naar Valkenburg en Maastricht. Dit hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2022

Beste,

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Het doet ons erg goed om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Met gastvrije groet,
Team de Rousch