Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 118
PricelineUS$ 118
Hotels.comUS$ 118
TravelocityUS$ 118
Orbitz.comUS$ 118
Trip.comUS$ 127
Beoordeeld op 29 mei 2022

Op dit hotel valt niets aan te merken : goed bereikbaar, gratis parkeren en gastvrije ontvangst. Zelfs de standaardkamers zijn van alle gemakken voorzien en kraaknet. Elke medewerker van dit hotel is even vriendelijk en behulpzaam, geen enkele vraag is te veel. Het ontbijtbuffet is volledig en gevarieerd en wordt voortdurend aangevuld.
Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: mei 2022
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2022

Beste Geerts,

Wauw! Ontzettend bedankt voor deze lovende woorden.
Wij zullen dit zeker doorkoppelen met de rest van het team.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer terug verwelkomen!

Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel, van alle gemakken voorzien, vriendelijk en enthousiast personeel. Heerlijk ontbijt, mooie kamer. Ligt vrij centraal voor uitstapjes naar Duitsland, maar zeker ook naar Valkenburg en Maastricht. Dit hotel is zeker een aanrader!

Beste,

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Het doet ons erg goed om te lezen dat alles naar wens is geweest.

Beoordeeld op 7 mei 2022

Uitstekend hotel qua gastvrijheid / kamers / super schoon / ontbijt en het eten in de au berge.
Bus voor de deur en gratis parkeren
Er zijn geen negatieve dingen over dit hotel te vertellen.
Hartelijk dank voor de goede zorgen en service.

Datum van verblijf: mei 2022
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2022

Beste,

Wauw! Hartelijk dank voor uw fijne review.
Hopelijk mogen wij u snel terug verwelkomen.

Beoordeeld op 23 april 2022

Met één woord geweldig, wat hebben jullie liefde en pleIer in jullie werk echt geweldig te zien hoe jullie dit aan aan alle kanten laten zien.
Locatie prima ontbijt en lunch waren geweldig.
En ja de feest avond was helemaal top wat een feest was dat knap werk hoor.
De vergaderruimte waren er genoeg voor kleine en grote groepen.

Als je praat over min punten, die waren er eigenlijk niet.

Nu veel succes

J.v.H
SEE

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2022

Beste,

Wauw! Hartelijk dank voor deze lovende woorden!
Wij zijn ontzettend blij om te zien dat alles zo naar wens is geweest.

We zullen deze mooie woorden zeker door communiceren met de rest van het team.

Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 20 april 2022

Super vakantie gehad; kamer uitstekend, ontbijt prima, het diner iedere avond heel erg lekker, bediening prima. Het was zeer de moeite waard, hier een lang weekend te verblijven. Je kunt, als je wilt, de auto op de parkeerplaats laten staan en reizen met bus. Voor het hotel is een bushalte, waar om de 10 minuten een bus naar het Station gaat of naar andere bestemmingen. Het gemak dient de mens.

Kamertip: het beste uitzicht heb je in kamers aan de kant van Welten, kijk je mooi weg over Heerlen.
Datum van verblijf: april 2022

Beste Martha,

Hartelijk dank voor uw ontzettend mooie en fijne review.
Wij zijn erg verheugd om te zien dat alles zo naar wens is geweest.

Hopelijk mogen wij jullie snel weer terug verwelkomen!