Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 136
PricelineUS$ 136
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
TripadvisorUS$ 136
Agoda.comUS$ 138
Beoordeeld op 23 april 2022

Met één woord geweldig, wat hebben jullie liefde en pleIer in jullie werk echt geweldig te zien hoe jullie dit aan aan alle kanten laten zien.
Locatie prima ontbijt en lunch waren geweldig.
En ja de feest avond was helemaal top wat een feest was dat knap werk hoor.
De vergaderruimte waren er genoeg voor kleine en grote groepen.

Als je praat over min punten, die waren er eigenlijk niet.

Nu veel succes

J.v.H
SEE

Reistype: Reisde voor zaken
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2022

Beste,

Wauw! Hartelijk dank voor deze lovende woorden!
Wij zijn ontzettend blij om te zien dat alles zo naar wens is geweest.

We zullen deze mooie woorden zeker door communiceren met de rest van het team.

Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 20 april 2022

Super vakantie gehad; kamer uitstekend, ontbijt prima, het diner iedere avond heel erg lekker, bediening prima. Het was zeer de moeite waard, hier een lang weekend te verblijven. Je kunt, als je wilt, de auto op de parkeerplaats laten staan en reizen met bus. Voor het hotel is een bushalte, waar om de 10 minuten een bus naar het Station gaat of naar andere bestemmingen. Het gemak dient de mens.

Kamertip: het beste uitzicht heb je in kamers aan de kant van Welten, kijk je mooi weg over Heerlen.

Beste Martha,

Hartelijk dank voor uw ontzettend mooie en fijne review.
Wij zijn erg verheugd om te zien dat alles zo naar wens is geweest.

Hopelijk mogen wij jullie snel weer terug verwelkomen!

Beoordeeld op 18 april 2022

Geweldig vriendelijk personeel,allemaal zonder enige uitzondering,aan de balie maar ook bij het ontbijt,je voelt je meteen op je gemak.Prachtige kamer met mooi uitzicht,airco,lekker bed.Kan geen enkele minder ding vinden.Was wel effe wennen aan de bediening van de lichtschakelaars…ha ha ..maar voor de rest,alles prima.

Datum van verblijf: april 2022
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste,

Wauw! Hartelijk dank voor deze ontzettend fijne en mooie review.
Wij zijn erg blij om te lezen dat alles zo naar wens is geweest.

Hopelijk mogen wij u snel weer terug verwelkomen!

Beoordeeld op 18 april 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel bezocht in het paasweekend en waren onder de indruk wat deze familie heeft neergezet heeft .
Een prachtig hotel met mooie ruim kompleet ingerichte moderne suite met prachtig uitzicht over het Limburgse land.
Ernaast aan de overkant van het hotel lag het restaurant auberge de Rousch op een prachtige lokatie ,waar wij twee avonden heerlijk hebben gegeten. Leon heeft ons met o.a. zijn wijn kennis precies de juiste wijn geadviseerd. Vanuit het hotel mooie wandeling gemaakt. Ja dit hotel verdient vijf sterren en als wij weer naar Limburg komen zal dit onze uitvalsbasis zijn. Bedankt

Kamertip: Zeker boeken als men Limburg bezoekt voldoende gratis parkeerplaatsen mooie uitvalsbasis om prachtig te wandelen of te fietsen. Vijf sterren

Beste,

Ontzettend bedankt voor deze mooie review!
Wij zullen uw complimenten zeker delen met het team, en onze Leon!

Schroom niet om ons te contacteren als jullie weer eens terug wensen te komen, dan zorgen wij voor een leuke actie!

Beoordeeld op 15 april 2022

Een aanrader! Ben je op zoek naar een team (eigenaars en medewerkers) die van je verblijf een succes willen maken dan kies je voor de Rousch hotel en Auberge. Er wordt met je meegedacht, alles kan, bv workshop cocktails maken ipv aperitief moment, het woonkamer concept is een plus naast de mooie ruime kamers. Fietstocht werd uitgezet door een prachtige streek. Het eten is lekker en de bediening hartelijk. Iedereen ging met een zeer positief gevoel naar huis.

Beste Hilde,

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling!
Wij hebben ervan genoten om u, en uw familie bij ons te mogen hebben ontvangen.

Hopelijk zien we ons snel weer in de toekomst!