Gratis annuleren tot 27/05/22
Gratis annuleren tot 28/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 128
Hotels.comUS$ 118
TravelocityUS$ 118
Beoordeeld op 17 januari 2022 via mobiele applicatie

Dit hotel snapt wat het is om op de kamer te dineren en toch stijlvol.
We komen hier vaker liever niet in corona tijd maar indien het zo is kiezen we enkel voor dit hotel.
De kamers zijn ruim de suites mooi en het personeel vriendelijk.
De prijs is scherp als je rechtstreeks bij hun boekt.
Wandelen en fietsen kan er zeker als je wilt kan je daar een fiets huren.
Tot snel

Datum van verblijf: januari 2022
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022

Beste,

Ontzettend bedankt voor deze mooie woorden.
Hier doen wij het uiteindelijk voor!

Hopelijk mogen wij jullie snel verwelkomen in niet-corona tijd. :)

Beoordeeld op 9 januari 2022

Wij hebben hier met drie man een nachtje in de Wellness Superior Suite Deluxe doorgebracht. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de kamer prachtig, ruim en schoon met fijne grote, zachte bedden. 's Avonds hebben we gebruik gemaakt van het 3 gangen verrassingsmenu, wat in deze tijd op de kamer werd ingedekt en heerlijk was bereid. Ook het ontbijt was vers met een ruime keuze. Wij komen hier heel graag nog een keertje terug!

Datum van verblijf: januari 2022

Beste Kirsten,

Hartelijk dank voor deze mooie en fijne woorden!
Dit doet ons erg goed.

Hopelijk mogen wij jullie snel weer terug verwelkomen.

Beoordeeld op 4 januari 2022

We zijn in de watten gelegd, we hadden een overnachting 31 december/1januari inclusief drank en eten. Alles keurig verzorgd, luxe kamer met veel ruimte in en prachtige groene omgeving.
Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
Hotel de Rousch is een aanrader voor het Zuiden.
Doen!!!

Datum van verblijf: december 2021
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2022

Beste,

Hartelijk dank voor deze mooie en fijne woorden.
Uiteindelijk doen wij het hier voor!

Hopelijk mogen wij jullie snel weer verwelkomen.

Beoordeeld op 28 december 2021

Het weekend weg naar de kerstmarkt tijdens corona werd verbeterd door het verblijf in dit hotel. De medewerkers zijn erg vriendelijk, de kamers zijn ruim en schoon en de televisie werkt erg goed. Het concept van een smart tv is ook erg leuk (ben niet zeker of er ook gewoon kabel tv is).

Een echte aanrader.

Datum van verblijf: december 2021
Team de Rousch, General Manager van Hotel de Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2021

Beste,

Hartelijk dank voor uw fijne woorden.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Beoordeeld op 27 december 2021

Ondanks de overheidsmaatregelen wist Auberge de Rousch toch een bijzonder fijn alternatief te bieden voor ons jaarlijkse kerstdiner in het restaurant.
We hebben genoten van een voortreffelijk diner.
Uiteraard zijn wij volgend jaar weer van de partij!
In het restaurant of de zeer creatieve oplossing.
Nogmaals heel erg bedankt! fam Hensen-Lardenoije

Geachte familie Hensen-Lardenoije,

Ontzettend bedankt voor de fijne review.
Wij genieten ervan om te lezen dat alles naar wens is geweest voor jullie.

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen ontvangen.