“Ontzettend lekker gegeten met een verrassing”
Beoordeling van Topoli

za 30/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 111 van 412 Restaurants in Groningen
15 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben ontzettend lekker gegeten bij Topoli. De uitstraling is iets minder maar het eten en de gastvrijheid maakt de avond fantastisch. Voor ons bijzondere gerechten geprobeerd en viel allemaal in de smaak. Als verrassing kregen wij nog een toetje van het huis, namelijk ijs met saffraan, dit vond ik zo ontzettend attent! Wij komen zeker nog eens.

Datum van bezoek: maart 2020

27 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

een aantal keren per jaar kiezen we voor de Iraanse keuken bij dit intieme restaurant, niet de mooiste uitstraling maar bijzonder smaakvol en van grote klasse. kies iedere keer een ander gerecht en verbaas me keer op keer over de kwaliteit van de kok en de gerechten die ze weet te toveren. altijd verse producten begeleid door saffraan rijst die je geproefd moet hebben. specialiteit als nagerecht is de zelf gedraaide rozenwater ijs met pistache nootjes super lekker...

Datum van bezoek: januari 2020
30 augustus 2019 beoordeeld

2 gerechten geprobeerd, Ghormeh sabzi en de Fesenjan. Beide gerechten waren erg smakelijk. Vooral de Ghormeh sabzi was een heel aangename verassing, het was de lekkerste versie die ik tot nu heb geprobeerd. Service was snel, zeer vriendelijke staff. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
20 juli 2019 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten: verrassende gerechten en smaken en een heel gastvrije ontvangst. Top!

Datum van bezoek: juli 2019
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs hier gegeten met de AH restaurantactie. Het voorgerecht was zeer smakelijk, het hoofdgerecht matig en het nagerecht teleurstellend. Zeer onprofessionele serveerster, bij het onbeschofte af. Toen we vroegen of we in plaats van een nagerecht een paar euro goedkoper likeurtje konden krijgen was dat niet mogelijk. Een thee of koffie behoorde wel tot de mogelijkheden, erg klantonvriendelijk en kinderachtig. De wijn was lekker, maar wel zeer karig ingeschonken. Op de rekening stond een duurdere wijn vermeld en een biertje te veel a €4,50, hiervoor wordt niet eens een excuus aangeboden!? Na correctie best nog een hoge rekening, doordat er op de meeste gerechten een toeslag zit. Al met al zeker geen aanrader. Je kunt elders een hogere kwaliteit voor minder geld krijgen, ook zonder AH restaurantactie.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Topoli bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen
Groningen, Groningen

In Topoli geweest? Deel je ervaringen!