“Heerlijk gegeten als ontbijt/lunch.”
Beoordeling van La Martina

La Martina
Geclassificeerd als nr. 172 van 413 Restaurants in Groningen
Wijk: Binnenstad-Zuid
Wijk: Binnenstad-Zuid
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten als ontbijt/lunch. We werden vriendelijk bediend en ook de chef was vriendelijk. Leuk tentje!

Datum van bezoek: maart 2020

15 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk ontbeten, Super vriendelijke bediening en heerlijk eten. Alles was lekker vers en meer dan genoeg.

Datum van bezoek: maart 2020
24 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was prima, (hoewel het wel erg lang duurde) personeel was vriendelijk, geen slechte prijs, maar ik kan er gewoon echt niets bijzonders over vertellen. Niet negatief, niet uitermate positief, gewoon een lunchtentje zoals er zovelen zijn..

Datum van bezoek: oktober 2019
5 oktober 2019 beoordeeld

Voor een concert aan hier gegeten met twee kennissen. Waren er al om 5 uur, de eerste gasten voor het diner, maar alsnog hebben we bijna een uur gewacht op 3 hoofdgerechten (allemaal van de grill). Eten smaakte erg goed, maar wel behoorlijk lange wachttijd voor dergelijke gerechten. Klanten na ons hebben ook erg lang of misschien zelfs langer gewacht. Wellicht nog beginnende koks in de keuken, of de ovens waren nog niet warm?

Oftewel: lekker eten, maar je hebt er wel vrij veel geduld voor nodig...

Datum van bezoek: oktober 2019
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goeden middag en welkom in “la Martina”.

Kijk met zo’n begroeting scoor je punten! Dat is gastheerschap.
Iets tenoodringerig om de appeltaart te slijten. Maar beslist geen spijt hij hoort zeker in de top drie (hint: amandelspijs....)

Goede koffie en dus een zeer vriendelijke uitbater/eigenaar. Ook lekker rustig op kerstmiddag

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die La Martina bekeken, bekeken ook

In La Martina geweest? Deel je ervaringen!