“Heerlijk restaurant!”

Keukens: Amerikaans, Barbecue, Australisch
Geschikt voor: Barscene
Wijk: Binnenstad-Zuid
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke shared en normale gerechten op de kaart + vele heerlijke biertjes! Wij hebben een enorm leuke en gezellige avond gehad. Het personeel is vriendelijk en zij zorgen ervoor dat je niks te kort komt.

Datum van bezoek: maart 2020

28 januari 2020 beoordeeld

Toen we hier gingen eten hebben we alle shared dished besteld. We waren met vier mensen en konden zo van alles wat proberen. Het restaurant is mooi aangekleed, erg leuk. Het personeel is vriendelijk en de bediening is snel. Het eten is ook goed, maar niet heel bijzonder, anderen in het gezelschap vonden het eten daarentegen fantastisch dus smaken verschillen.

Datum van bezoek: januari 2020
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met gerechten uit Australië en Nieuw-Zeeland. Ze hebben een leuke kaart in de vorm van een krant. Foodsharing is hier ook prima te doen. Er zijn veel internationale bieren te krijgen, maar ook Nieuw-Zeelandse cider en andere drankjes. Je mag kiezen uit verschillende nagerechten die er aantrekkelijk uitzien. Het personeel is vriendelijk en attent. De eigenaar is een 'Kiwi' die het zijn gasten naar de zin maakt.
Het is hier echt leuk zitten!

Datum van bezoek: september 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via The Fork gereserveerd met 50% korting. Super leuke deal en je kan meer kiezen van de kaart dan verwacht om van deze deal gebruik te maken. Wij hadden van alles wat besteld, zo konden we van elkaar proeven. En eerlijk gezegd, was alles heerlijk. Speciaal Grolsch zomerbiertje erbij en het keuzetoetje maakte het compleet. Super vriendelijke bediening en erg geïnteresseerd in je mening. Ik kom hier zeker nog een keer.

Datum van bezoek: september 2019
27 juni 2018 beoordeeld

Voor de WK wedstrijd van Australië in de pub gezeten. De bediening is erg vriendelijk en maakt de pub helemaal af. Hapjes en drankjes zijn goed geregeld en smaken top. Daarnaast een leuke buitenplaats voor de zomerse dagen.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Pacific. Buzz, Beer & BBQ bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen
Groningen, Groningen

In Pacific. Buzz, Beer & BBQ geweest? Deel je ervaringen!