“Druk maar heerlijk”

Geclassificeerd als nr. 28 van 410 Restaurants in Groningen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stadscentrum
5 augustus 2020 beoordeeld

2 biertjes van de drie gezusters besteld en hier kun je heerlijke eierballen eten op het terras.
Was wel erg druk maar het was ook een warme dag.
Bediening vriendelijk en goed.

Datum van bezoek: augustus 2020

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds groter geworden sids de opening ten tijdevan devader van de gezusters : Koos Huizinga . Veel van het oude klassieke is vervangen door modern klassiek . Lijktme te druk om echt corona- proof te zijn . Maar het blijft toch een bezienswaardigheid

29 juli 2020 beoordeeld

We hadden zeebaarsfilet met gamba's in kreeftensaus besteld. De zeebaars was een erg klein stukje, de gamba's taai en de groenten rauw. Heel jammer. We zijn elders een dessert gaan eten. Daarnaast werd de 1.5 meter niet gehandhaafd. Het tafeltje op nog geen meter afstand werd ook toegewezen aan klanten die vervolgens zelf een andere plek opzochten. Voor ons de laatste keer.

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een groot etablissement, zo groot dat je bedienend personeel af en toe verward ziet rondlopen. Ze zijn erg vriendelijk. Ik vond de tafels niet zo schoon. Mijn bavette, medium rare besteld, was strak doorbakken. Teruggestuurd en de tweede was medium, en net niet koud. De andere gerechten waren wel naar behoren (burger, carpaccio...kán ook niet mis). Prijs zeker fatsoenlijk. Ik durf het nog wel keertje aan want slecht is het zeker niet.

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Ondanks drukte goede en vlotte bediening. Door de grote drukte werd op het terras de 1,5 mtr. niet in acht genomen

Reizigers die De Drie Gezusters - Grand Café & Terras bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In De Drie Gezusters - Grand Café & Terras geweest? Deel je ervaringen!