“Thuis bezorgd ”

Geclassificeerd als nr. 5 van 412 Restaurants in Groningen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en lekker wijntje er bij

Natuurlijk eten we liever bij jullie in het restaurant, maar dit is een goed alternatief.

Datum van bezoek: maart 2020

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al jaren, en ondanks dat het bedrijf is overgenomen, en daardoor ook het team is veranderd is de kwaliteiten niet veranderd, nog
Steeds
Met dezelfde liefde en passie wordt hier gekookt.

Echt een aanrader, zakelijk en privé of om je partner te verrassen.

Datum van bezoek: maart 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Na de vriendelijke ontvangst door de chef-eigenaar namen we plaats aan een ruime tafel . De inrichting is huiselijk en ongedwongen gezellig.
Het eten was werkelijk heerlijk, de fruits de mer is zeker aan te bevelen en gelet op de variatie en hoeveelheid van de onderdelen ook nog op financieel gebied meer dan in balans.
Het is een grote hoeveelheid van heerlijkheden die hier en daar met wat toevoegingen nog beter tot hun recht komen.
We hebben er geruime tijde over gedaan en de bediening en chef zelf kwamen meermaals langs om te informeren of alles naar wens was.

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld

Gewoon een goed restaurant , geen uitbundige kaart , wel verrassende kaasfondue's
Kom je niet vaak tegen , vlotte bediening , vriendelijk geprijsd , voor herhaling vatbaar.de platte Zeeuwse oesters een aanrader.
De vis was perfect gebakken.

Datum van bezoek: januari 2020
24 januari 2020 beoordeeld

Meerdere keren heerlijk gegeten bij Brussels Lof. Zeker de moeite waard als je gek op vis bent of liever vegetarisch eet. Daarnaast krijg je er een lekker wijntje bij geserveerd.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Brussels Lof bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Brussels Lof geweest? Deel je ervaringen!