Beoordeeld op 13 maart 2020

Je moet je omarmd weten als je een hotel binnenkomt en dat doet dit hotel met vriendelijke mensen aan de balie en een kamer die net even anders is door de mooie, moderne doucheruimte. Het oog wil ook wat en krijgt dat in Groningen ook. Alles is dichtbij. Lopend kon ik naar het station.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 maart 2020

Ik heb het echt geweldig naar mijn zin gehad en alles was naar wens. Een hele mooie locatie en overal dichtbij. Goeie service en een mooie luxe hotelkamer. Kom absoluut een keertje weer en ik zal jullie ook Aanraden bij andere mensen

Datum van verblijf: maart 2020
HotelCityGroningen, Reception van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Heel erg bedankt Melissa, wat fijn om te lezen dat je het zo naar de zin hebt gehad bij ons! We waarderen jouw feedback en de tijd die je hiervoor hebt genomen ten zeerste. Een mooie dag gewenst en graag tot een volgende keer!

Roan

Beoordeeld op 6 maart 2020

Hotel is netjes, goede prijs/kwaliteit. Goede locatie voor ons ivm bezoek aan umcg , dit ligt op loopafstand. Parkeergarage klein blokje om, geen probleem. Geen gebruik gemaakt van ontbijt. Prima hotel voor de betaalde prijs!

Datum van verblijf: maart 2020
HotelCityGroningen, Receptionist van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Heel erg bedankt Ilse, wat fijn om te lezen dat je het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons! Een fijne avond gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Kim

Beoordeeld op 2 maart 2020

Goede faciliteiten in de kamer, zeer dienstverlenend personeel, heerlijk ontbijt om mooi de dag mee te beginnen! Producten bij het ontbijt uit de regio, echt heerlijk!
Locatie van het hotel in het centrum, ook andere plekken met OV goed bereikbaar.

Datum van verblijf: februari 2020
HotelCityGroningen, receptie van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Heel erg bedankt Wim Jan, Wij zijn ontzettend blij dat je het zo naar je zin heeft gehad bij ons! Wat een fijne review heb je achtergelaten! We waarderen jouw feedback en de tijd die je hiervoor hebt genomen ten zeerste. Een mooie dag gewenst en graag tot een volgende keer!

Marieke

Beoordeeld op 29 februari 2020

Het personeel was erg vriendelijk, kon onze vragen over Groningen goed beantwoorden. Schone kamers. Mooie sauna en turks stoombad, fijn dat we het een uur voor onszelf konden reserveren! Perfecte ligging, paar minuutjes lopen van het centrum.
Kortom, dit hotel is zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: februari 2020
HotelCityGroningen, Public Relations Manager van City Hotel Groningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Hoi Daphe,

Fijn om te horen dat alles bevallen is! We reserveren de sauna graag voor onze gasten voor een uurtje privé ontspanning. Bedankt voor je review en hopelijk tot snel!

Vriendelijke groet,
Dylan