“Fantastische gerechten”

Vive la Vie
Geclassificeerd als nr. 17 van 412 Restaurants in Groningen
Keukens: Frans
Wijk: Binnenstad-Zuid
Beschrijving: Open voor lunch en diner
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten met bijzondere smaaksensaties. Heel goed uitgedacht en uitgevoerd. Vriendelijke en geduldige bediening. Spijt dat ik niet meer gangen heb geproefd

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld

De brigade van Jeroen heeft ons weer verrast met fantastische amuses en gerechten het is elke keer weer een feest om hier the dineren.
De bediening is perfect niet te formeel maar altijd aanwezig erg goed gedaan compliment ook daarvoor.
Al met al helemaal top we komen zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2020
24 februari 2020 beoordeeld

de amuse zette de toon! onderandere een macaron van rode biet, creme van knolselderij en een stukje gerookte paling. Wat een knaller! De chef en zn brigade lieten hiermee al zien wat ze in huis hadden!

Geen a la carte, maar een keuze tussen 4 tot 6 of meer gangen, inclusief wijn, of separaat. Niet goedkoop, maar meer dan de moeite waard, zie hieronder....

6 gangen. Smaken perfect op elkaar afgestemd, fantastisch bereid, begeleid met goede passende wijnen.

de bediening had er duidelijk plezier in, de dame die ons bediende was zeer gastvrij, hoffelijk , wist op een charmante wijze alles te vertellen over de wijn en de gerechten.

ik kan nog wel even door gaan. Wat een fantastische keuken.. en volgensmij nogal ondergewaardeerd, wat mij betreft kan Vive la Vie de strijd met een 'onder de linden' of Piloersema wel aan!

Aanrader! of had ik dat al gezegd.

Datum van bezoek: februari 2020
21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatst hier weer heerlijk gegeten met een heel aantal collega’s...subliem! wat hebben we weer volop genoten met elkaar! Weer heeerlijke verrassende gerechten en bijpassende wijnen gehad met zeer vriendelijk personeel die ons op onze wenken bediende! Zeker een aanrader! Binnenkort zullen jullie me weer hier terug kunnen vinden!

Datum van bezoek: november 2019
2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tongstrelende gerechten. Bijzonder, verfijnd en zeer lekker! We gingen voor de 7 gangen en geen moment spijt. Goede porties, uitstekende bijpassende wijnen.prettige bediening, service gericht zonder teveel poeha. Alle tijd en ruimte, ook toen we als laatsten het pand verlieten. Kortom een dikke aanrader!!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Vive la Vie bekeken, bekeken ook

In Vive la Vie geweest? Deel je ervaringen!