“lekker gegeten, gezellig eetcafe”
Beoordeling van De Gulzige Kater

De Gulzige Kater
Geclassificeerd als nr. 42 van 423 Restaurants in Groningen
Keukens: Hedendaags
Wijk: Binnenstad-Zuid
Beschrijving: Met een groot aanbod aan bieren, wijnen en spirits kan iedereen op ons terras en binnen genieten. Samen met ons heerlijke menu de perfecte combinatie!
5 weken geleden beoordeeld

heel vriendelijke bediening, lekker gegeten, spare-ribs aanrader, ligt paar minuutjes loopafstand buiten centrum

Datum van bezoek: augustus 2021

12 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was alleen en had van te voren besproken. Ik werd bij binnenkomst verwelkomd en mocht zelf een plek uitkiezen. Het restaurant is klein en overzichtelijk. Ik bestelde een glas huiswijn, merlot en kreeg de wijn in een mooi groot glas met daarbij zonder dat ik erom gevraagd had, een groot glas water. Ik bestelde als hoofdgerecht de diamanthaas . Het smaakte voortreffelijk. Het is een fijn restaurant waar je heel goed alleen naar toe kunt.

Datum van bezoek: oktober 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor weinig geld! Via het laatste tafeltje een drie gangen menu a la Carte gehad en het was heerlijk! Vriendelijke bediening en een gezellig sfeer binnen. Komen zeker terug

Datum van bezoek: juli 2020
17 februari 2020 beoordeeld

Heel gezellig,Veel sfeer Tent vol en toch redelijk snel bediend.Compliment voor het
personeel,zeker voor de koks die alle gerechten perfect hadden bereid.
Wij gingen voor het die gangen menu,met ruime keuze.Het was allemaal lekker
Wij komen hier vast weer terug

Datum van bezoek: februari 2020
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke dames in de bediening, lekkere eenvoudige voorgerechten en wat handig is aan de hoofdgerechten, is dat je halve porties kunt bestellen. Prima en lekker eten.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die De Gulzige Kater bekeken, bekeken ook

In De Gulzige Kater geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.