“Wij hebben heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Houdt Van Eten

Geclassificeerd als nr. 8 van 413 Restaurants in Groningen
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Binnenstad-Zuid
Beschrijving: Restaurant Houdt van Eten, al weer ruim zeven jaar een begrip in Groningen. Het restaurant onderscheidt zich door dagelijks verse producten te gebruiken. In de open keuken maakt het enthousiaste team alle gerechten van begin tot eind zelf, van het brood tot de pasta en het ijs aan toe. De kaart is Frans georiënteerd met uitstapjes naar Mediterrane en Oosterse invloeden. Naast het maandelijkse wisselende vijf gangenmenu is er de mogelijkheid om à la carte te dineren. Het plaatje wordt compleet gemaakt door de alerte en attente bediening. De gastheren en vrouwen adviseren u graag in het ruime wijnaanbod en doen er alles aan om aan ieders wensen te voldoen. Houdt van Eten, een heerlijk restaurant om de hele avond culinair te genieten.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten en zeer aangenaam personeel! Wel zijn de porties wat klein als je slechts een drie gangen menu neemt.

Datum van bezoek: maart 2020

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het reserveren merkten we al dat dit restaurant precies begrijpt hoe het hoort. Zeer bekwaam en erg enthousiast werden we welkom geheten en dat gevoel werd gelukkig alleen maar versterkt op het moment dat we binnen stapten. De service, de toewijding, de kennis en enthousiasme werkte aanstekelijk en zorgde voor een geweldige avond. Het eten was voortreffelijk en zeer verrassend. Wij hadden een 5 gangen menu en ieder gerecht was een kadootje dat we mochten uitpakken. Houdt van Eten is een uitstekend restaurant. Een plek waar iedereen geniet van goed eten en zich thuis voelt.

Datum van bezoek: maart 2020
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Consistent goed eten door alle gangen heen. Interessante smaakcombinaties. Mooi geserveerd en leuk geïntroduceerd door de tafeldame / -heer

Datum van bezoek: februari 2020
24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is vrij onopvallend in de Herestraat aanwezig. Een leuke ontvangst bij binnenkomst en ondanks dat het ruim is opgezet hangt er een warme sfeer in dit restaurant. Het personeel is zeer kundig met de producten en wijnen en het eten is heerlijk en verrassend! Zeker een aanrader om hier aan te schuiven.

Datum van bezoek: januari 2020
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met een groep vriendinnen genoten van een driegangenmenu dat een verrassing van de chef was. Heerlijke gerechten die stuk voor stuk mooi opgemaakt waren, heerlijk! Puur van smaak, erg verfijnd. Begeleid door fantastische wijnen, perfect! Zeer vriendelijk en attente bediening. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Houdt Van Eten bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Houdt Van Eten geweest? Deel je ervaringen!