Beoordeeld op 11 maart 2020

Het hotel is heel goed met een eerste klas ontbijtbuffet.We hebben 1 x warm gegeten in het restaurant en dat was denk toch de laatste keer.De volgende keer nemen we wel een zak chips.Het Hotel was gewoon eerste klas.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Het verblijf was gewoon top; de kamer was mooi en functioneel kamer, het personeel zowel aan de receptie als in zijn algemeenheid was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een perfecte ligging als uitvalsbasis voor de stad, waarbij ik mij kan voor stellen dat mensen die in het UMCG moeten zijn er ook graag gebruik van zullen maken.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 februari 2020

Mooie grote kamers met een prachtig uitzicht als je hoog zit.
Wat lager heb je last van verkeer en rumoer.
Lekkere bedden.
Fijne douche en fijn dat er een fohn aanwezig is.
Ontbijt was goed. uitgebreid buffet.
Diner is mogelijk, maar niet zoveel keus. genoeg restaurantjes in de bruisende binnenstad.
Makkelijk bereikbaar met OV. Fitnessruimte met het hoog nodige.
Alles goed verzorgd en vriendelijk personeel.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 februari 2020

Hotel is gunstig gelegen ten opzichte van UMCG en ten opzichte van de gezellige Groningse binnenstad met veel mogelijkheden van uitstekende restaurants, musea, academiegebouw, station en parkeermogelijkheden..

Beoordeeld op 8 februari 2020

Perfect hotel aan de rand van de Groninger binnenstad. Zeer vriendelijke ontvangst, ruime en schone kamer, koffie en thee op de kamer, en een ligging die ideaal is voor een wandeling door de binnenstad. Enige nadeel: beperkte parkeergelegenheid, je moet eerst het hotel in om te kijken of er nog ruimte is, en dat moe5 je maar weten. Bovendien een normale prijs, zo’n 100 euro voor een kamer voor 2 personen met een prima ontbijt.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de binnenstad.