“Heerlijk”

ma 26/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 253 van 416 Restaurants in Groningen
Wijk: Binnenstad-Zuid
Beschrijving: Na jaren over de wereld getrokken te hebben, komt Mr. Smith terug in zijn oude pakhuis in Groningen met het lekkerste uit alle windstreken. Met exotische cocktails, smaakvolle streetfoodgerechten en swingende muziek legt Mr. Smith je in de watten voor een totaal avondje uit. In het monumentale hoekpand waar vanaf eind negentiende eeuw Smith’s goudboonkoffie gebrand werd, komt in april 2020 een totaal vernieuwend concept. Bij Mr. Smith’s Loft kun je vanaf dan genieten van een wereldse selectie smaken, dranken en klanken. Mr. Smith’s is de ideale plek om een avond lang helemaal te ontspannen. Er zijn knusse en gezellig hoekjes, een keuken waar je aan kan eten, grote ramen waar je uit kan kijken op de grachten van Groningen en relaxte loungeseats. Door het fonkelnieuwe, intieme interieur vol planten en zachte kleuren waan je je in exotische oorden, en de schommelstoelen voor de ramen en het daybed met geweldig uitzicht zorgen dat je nooit meer naar huis wil gaan.
11 juni 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten en wat gedronken. Attent en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om lekker uit eten te gaan!

Datum van bezoek: juni 2021

3 oktober 2020 beoordeeld

Wat is dit een aanwinst voor Groningen.
Waar je ook zit, het is overaal even sfeervol
Lekkere kleine gerechten om samen gezellig te delen.

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant biedt sharing dinner. Wij zijn geen grote eters en hadden aan drie verschillende gerechten genoeg. De gerechten waren heerlijk.
Lekker bier van de tap. Gezellig terras.
De bediening is uiterst vriendelijk!

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf was ik al enthousiast door de foto's en de menukaart die ik op de website zag. Daar aangekomen was het nog beter. Superaardig personeel (vooral de jongen bij de deur en een meisje in de bediening (Esther?)), dat tips gaf over de kaart en cocktails, tijd voor je nam en waarmee je kon lachen. Fantastisch ingericht ook, supersfeervol. Mijn vriend was jarig en ook hier was aandacht voor. Van begin tot eind een geweldige avond gehad, hiervoor komen we vanuit Breda speciaal nog een x (of 2, of 3 x) voor terug. De Mexicaanse kip is een aanrader, maar eigenlijk was alles erg lekker. Alles wat we verwacht hadden en meer.

24 augustus 2020 beoordeeld

Top service, vriendelijke bediening maar vooral lekkere en bijzondere cocktails en gerechten. Ook is de inrichting van het restaurant super gaaf. Kortom, ik zou zeker nog een keer dineren bij mr Smith.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Mr. Smith's Loft bekeken, bekeken ook

In Mr. Smith's Loft geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.