“vertrouwd”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Lunch
Wijk: Stadscentrum
19 maart 2020 beoordeeld

Toen ik 24 jaar geleden werkte werd het Waagcomplex gebouwd, en News Café was een eerste bewoner. Zit er nog steeds met vertrouwde service. Ook sanwicg zalm staat nog steeds op de kaart, alleen is de chips en snee roomkaas van het bord verdwenen. Desondanks goed en vertrouwd.

Datum van bezoek: maart 2020

9 maart 2020 beoordeeld

Ik ben samen met mijn vriend hier zondag gaan lunchen. De bediening had iets sneller en scherper gekunt, ze waren wel erg vriendelijk. Het eten was heerlijk! Enorm van genoten.
Heel mooi gebouw ook

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld

Vorige week hebben wij hier geluncht met ons gezin. Eenmaal thuis aangekomen, kwamen wij erachter dat we het flesje voor de baby waren vergeten. Wij hadden meteen contact opgenomen met News café, en zij vertelden ons dat ze het flesje hadden gevonden. Wij konden deze ophalen wanneer het ons schikte. Dus 1 week later wouden wij het flesje ophalen. De gastvrouw liet weten dat ze het flesje nog had gezien maar dat hij er opeens niet meer stond. Het flesje was weggegooid. Wij vinden een kwalijke zaak, want je gooit niet zomaar spullen weg van iemand anders. Het enige wat wij te kregen was, sorry, ik kan er ook niet meer van maken.

ZEER SLECHT EN ZEKER NIET GASTVRIJ

Datum van bezoek: februari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier op zondag met 2 personen om te lunchen, veel variatie en hier en daar wat locale gerechten alleen was het er erg druk. Hier kan natuurlijk niemand wat aan doen maar dit maakte het moeilijk om een vrij tafeltje te vinden. Ook is de prijs nogal aan de dure kant, kwaliteit van het eten was redelijk goed maar €57 voor wat water een soepje en een broodje is misschien voor mensen een reden om verder te zoeken.

Datum van bezoek: december 2019
19 december 2019 beoordeeld

We waren op een gewone donderdagmiddag. Het is gezellig druk. De bediening is vriendelijk en vlot. De kaart is ons niet duidelijk qua aanbod en prijs. Zo dacht mijn moeder (85 jaar jong) dat er carrot cake geserveerd werd bij de herfstthee. Dat bleek niet zo te zijn. Ik vond €3,50 voor een kop thee, en €4 voor een puntje vruchtenkwarktaart behoorlijk aan de prijs

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die News Café bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In News Café geweest? Deel je ervaringen!