Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch

Wat een toffe boottocht. Alles van A tot Z geregeld! Een top van schipper aan boord die al je ... meer lezen

vandaag beoordeeld
jaygP3738BQ
Hele leuke tocht!

Gingen varen, was super leuk. Veel bier en wijn gedronken. Robert, onze schipper, was echt een ... meer lezen

vandaag beoordeeld
emmabG6994XN
Lees alle 98 beoordelingen

Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn uurtje Groningen. Koude dranken en sympathieke kapitein.
De zon en rustige wind kregen we cadeau.
We zijn niet binnen het uur gestopt. Goed om de tijd vol te maken inplaats van op de minuten kijkend.

Beoordeeld op 18 juli 2021

Rondje Diep gevaren bij zonnig weer. Wat ik mooi vond was dat de schipper een paar mannen op hun gedrag aansprak die ongepast naar vrouwen op de wal schreeuwden. Een goede gastheer!

Beoordeeld op 11 juli 2021

Als stad Groninger, een stadjer dus, heb ik ook mijn stad vanaf het water bekeken en de mogelijk gekregen van de schipper om dit gebeuren te filmen.
Je ziet je eigen stad dan eens van een geheel andere kant.
Het was een geweldige boottocht en kan het iedereen aan bevelen.

Beoordeeld op 11 juli 2021

Wij hebben erg genoten van de tocht met Boot Groningen. Zeker een aanrader! Leuke reisleiding aanwezig! Vertelde goede feitjes over de stad. Vooral de lage bruggen waren een grappig ervaring. Kortom, zeker doen!

Beoordeeld op 10 juli 2021

Informatief, lekkere drankjes aan boort en gezellige gids/kapitein. Fijne boot en leuk rondje. Het is leuk om de mooie stad eens van een andere kant te bekijken.