“Heerlijk eten en supervriendelijk personeel”
Beoordeling van Mennoos Kookerij

Mennoos Kookerij
Geclassificeerd als nr. 127 van 412 Restaurants in Groningen
20 maart 2020 beoordeeld

Wij gingen naar de Martini Plaza en hebben vooraf gegeten bij Mennoos Kookerij welke op nog geen 5 minuten lopen van de Martini Plaza ligt.Wat een mooi restaurant en super lekker eten(alles wordt zelf gemaakt) voor niet veel geld.Ook konden ze rekening houden met de aanvangstijd van de musical zodat wij op tijd ons eten hadden.Men gaf als tip de auto bij het restaurant te laten staan daar er vrij parkeren is wat ons ook weer behoorlijk wat parkeergeld scheelde als we de auto bij de Martini Plaza zouden neerzetten.Wij komen zeker terug en raden iedereen aan om hier eens te gaan eten met of zonder bezoek aan de Martini Plaza

Datum van bezoek: februari 2020

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een weekendje Groningen en omdat het dichtbij ons hotel was hebben wij makkelijk kunnen reserveren voor een maaltijd aldaar. Werden vriendelijk ontvangen en bediend en voor een mooi prijsje goed gegeten

Datum van bezoek: januari 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het laatste moment gereserveerd voor twee personen en een hondje. Dat was geen probleem. Het restaurant is erg ruim opgezet met een hoog plafond. Daarom is de uitstraling matig en lijkt het op de eetzaal van een bejaardenhuis. Het eten en de bediening waren goed. We hadden beiden een vegetarische burger, dat was een hele hap!

Datum van bezoek: januari 2020
24 november 2019 beoordeeld

Reviewsites geven je geen goed beeld, wat ons betreft. Prima als je er voor kiest, anders valt het tegen. Ons in ieder geval wel. Dacht dat het hippe tent was, nieuwe formule. Niks van dat alles. Looks van voertbalkantine. Tweedehands meubilair? Eten zeer matig. Gemiddelde leeftijd erg hoog. Plankje vooraf voorverpakt spul. Broodje van Burger ook. Vis zag er beter uit. Kost weinig, maar dan heb je ook weinig. Later nog verhaal er achter gelezen. Sympathiek initiatief, Maar voor ons zeker niet geschikt voor gezellig etentje met vrienden. Maakt niet uit, bijna iedereen verder is vlg reviews wel enthousiast. Veel succes ermee..

Datum van bezoek: november 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor dit restaurant ontdekt. Je voelt je hier erg welkom en de burger smaakte fantastisch. Goed vlees en een heerlijke combinatie met de kaas, pepers en chutney. De huisgemaakte friet en salade maken het helemaal af. En dat voor een uitstekende prijs! Een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Mennoos Kookerij bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

In Mennoos Kookerij geweest? Deel je ervaringen!