“Onverwacht uit eten....”

Geclassificeerd als nr. 99 van 333 Restaurants in Nijmegen
Wijk: Benedenstad
Wijk: Benedenstad
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl de Coronatijd zo goed als weer onder controle is, we wel 1,5 meter van kaar moeten zitten aan tafeltjes, extra hygiëne in acht nemen, konden we wel spontaan plekje vinden.
Na wandeling door centrum, op weg naar de Waalkade, kwamen we dit als eerste tegen.
Restaurant ligt aan drukke weg, je kan er binnen en buiten zitten, en als je straat oversteekt, aan het water/waalkade eten.
Kaart is nu een briefje, datis is overigens overal nu waar je gaat eten.
Bediening is vriendelijk, bestellen en wachten niet lang op ons (3-)gangen eten.

Datum van bezoek: juli 2020

16 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de week gegeten met 4 personen in totaal. Het begon al slecht. Het duurde namelijk lang voor we het voorgerecht op tafel kregen, dus hebben we brood besteld om toch alvast iets binnen te krijgen. Dit brood kwam echter pas na een dik kwartier nadat het voorgerecht was afgeruimd. Als voorgerecht was carpaccio besteld, deze was nog bevroren in het midden. Daarna heeft iemand een Paulaner besteld, deze werd na een half uur gebracht en dat was te voelen. Het flesje was namelijk lauw en duidelijk al een poos uit de koeling. Na meer dan anderhalf uur kregen we ook eindelijk onze hoofdgerechten, terwijl tafels om ons heen die tegelijk kwamen al weg waren omdat ze hun gangen al gehad hebben, en nieuwe tafels ook al aan hun gerechten zaten. Als excuus is er een gratis rondje drinken aangeboden, deze is afgeslagen omdat er geen intentie was om nog langer daar te zitten dan nodig was.

Datum van bezoek: juni 2020
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met iemand die een voedselallergie heeft. Hier hebben ze een speciale kaart voor. Bij het nagerecht was er eigenlijk geen keuze maar wordt er toch een leuk nagerecht gemaakt!
Het personeel is allervriendelijkst en aanwezig wanneer ze aanwezig moeten zijn.
Het eten is smakelijk bereid.
De prijs is passend bij de gerechten en service.
Kortom, lekker eten in een prettige ambiance met prettige bediening.

Datum van bezoek: maart 2020
19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer hier heerlijk gegeten! Prima kaart, voor ieder wat wils, gezellig en gemoedelijk restaurant, heel vriendelijk personeel. Mooie locatie aan de Waalkade. Persoonlijke aanrader: als starter het mandje met heerlijk verse en knapperige broodjes, met daarbij 3 verrukkelijke sausjes! Als hoofdgerecht de op houtskool gegrilde zalm met pestokorst. Zalig! Complimenten aan de koks!

Datum van bezoek: februari 2020
18 februari 2020 beoordeeld

Gisteravond geweldig lekker gegeten bij Dock 17. Het eten, alle 3 gangen, was erg lekker en voldoende qua omvang. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast een zeer prettige bediening. Wij hadden een top avond.

Datum van bezoek: februari 2020
restaurantdock17, Owner van Dock 17, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Heel fijn om te horen, graag gedaan! Wij delen uw beoordeling graag met het personeel

Reizigers die Dock 17 bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Dock 17 geweest? Deel je ervaringen!