“Verrassend heerlijk eten!”

Geclassificeerd als nr. 37 van 333 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Internationaal
Dineropties: Buiten zitten
Wijk: Stadscentrum
Beschrijving: Café de Plak bestaat al 40 jaar en is vooral beroemd vanwege het 'kaasgehakt'. Naast deze vegetarische 'kaasbal' is er een ruime keuze uit vegetarische, vis- en vleesgerechten, die iedere dag worden geserveerd met overheerlijke handgesneden frites, twee verse salades en warme groente. Vers, verantwoord en betaalbaar; gewoon lekker eten in een ongedwongen sfeer. Dáarom is het bij De Plak alle dagen lekker druk. Overdag kun je bij Café de Plak terecht voor een warme lunch; variërend van tosti tot uitsmijter en van soep tot vegetarische burger; heerlijke koffie, taart en dagverse soep. Berucht is de Plak vanwege haar feesten in de kelder, die je ook kunt afhuren als je zelf een feest wilt geven. De Plak is er trots op een collectief te zijn: er is geen baas, alle medewerkers dragen een steentje bij aan de bedrijfsvoering en beslissingen worden democratisch genomen. Lunchen is mogelijk van 12:00 tot 16:00 uur, 's avonds is onze keuken geopend van 17:30 tot 21:30 uur.
7 juli 2020 beoordeeld

Een groot bord Met kaas gehakt( zó lekker) met veel en diverse En héél smaak vollle groente en heerlijke frieten. Een fijne gemoedelijke sfeer en fijne bediening . Ik ga daar zeker terug en raad het Echt iedereen aan.

Datum van bezoek: juli 2020

21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De plak was bij mij bekend als een plek met heel expliciete meningen en alles behalve vriendelijk. I can 't be more wrong. Super lieve mensen. Zelfs voor een carnivore als mij en mijn zoon heerlijk eten . De veganisten en vegetariërs in ons gezelschap waren helemaal op hun plek. Ik heb een heel fijne avond gehad.

Datum van bezoek: februari 2020
4 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede prijskwaliteit ratio
Supergezellig fijne mensen bij elkaar.
Eten genoeg en goed. Goeie biertjes uig de tap.

Datum van bezoek: december 2019
25 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ruimte om gezellig te gaan zitten. Simpele, smaakvolle inrichting. Het eten is super. Voldoende keuze, zeker vegetarisch.

Datum van bezoek: november 2018
18 juli 2019 beoordeeld

Leuk, gezellig, alternatief, vlot.
Al zoveel jaar ga ik hier met plezier naartoe.
Zelfs me Vrijgezellenfeest etentje gehad.
Eten is er prima. Ook de prijs is zeer netjes.
Ook de feestjes in de avond zijn er erg leuk.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Café De Plak bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Café De Plak geweest? Deel je ervaringen!