“Lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 36 van 337 Restaurants in Nijmegen
Wijk: Stadscentrum
Wijk: Stadscentrum
19 maart 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening, lekker gegeten. Leuke inrichting. Voelt meer als een bar/club dan als een restaurant.

Datum van bezoek: mei 2019

23 februari 2020 beoordeeld

Gezellige avond gehad, leuk concept. Ruime keuze, lekkere wijnen.
Al met al een super gezellige avond gehad personeel ook leuk

Datum van bezoek: februari 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen avond met een groep van 14 mensen daar wezen tafelen. Voor het soort share-menu gegaan van 33.50 p.p excl. Drank.
Ik moet zeggen dat het eten vrij weinig was. Er werden 3 mini bordjes met eten op tafel gezet per ronde. We waren elkaar aan aan het kijken wie het laatste stukje mocht. Ik zat op de hoek en moest met 5 mensen 1 bordje met 1 mini flammkuchen delen bijv.
8 mini stukjes sashimi met een te zoete soya saus, ook delen met 5en.
We gingen niet met honger weg maar voor die prijs had ik zeker wel wat meer verwacht! Was voor mij de laatste keer dat ik daar zal eten.
Kroeg is leuk, voor leeftijden vanaf 25-50jaar.

Datum van bezoek: februari 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toon is een leuke kroeg waar we heerlijk gedanst hebben. Leuke dj en muziek. Fijn dat er een garderobe is in de kelder

Datum van bezoek: december 2019
29 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie een veelbelovend indruk. Een gezellige zaak voor mensen tussen de 25 en de 50 jaar. Gerecht met een bijgerecht is ruim voldoende voor één persoon, ondanks dat ze aangeven dat het kleine gerechten zijn. Daardoor een meer dan prima prijs kwaliteit verhouding. Echter de bediening is ontzettend traag en niet alert als je bij wilt bestellen of af wil rekenen. Ook was een de vulling van een vleesgerecht niet juist gecommuniceerd waardoor dit tegenviel. Dit laatste werd wel rechtgezet met excuses en een drankje. Bij een attentere bediening zou deze gelegenheid een parel kunnen zijn. Jammer...

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Toon Nijmegen bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Toon Nijmegen geweest? Deel je ervaringen!