“Harde bodem en taai”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 53 van 337 Restaurants in Nijmegen
Keukens: Italiaans
Wijk: Stadscentrum
Beschrijving: Wij zijn De Pizzabakkers. Onze ambachtelijke pizza’s worden gebakken in Italiaanse houtovens, zijn belegd met uitsluitend verse ingrediënten die we zo veel mogelijk kopen van ambachtelijke , kleine producenten. Onze worsten en hammen komen van familiebedrijven in Toscane. Voor bij de pizza: frisse salades. Voor na de pizza: huisgemaakte Italiaanse toetjes. Bubbels worden meestal geassocieerd met luxe, maar in Italië is prosecco een pretentieloos drankje. Wij hebben een frizzante en een spumante op de kaart en we maken er lekkere cocktails mee zoals scroppino, hugo en Apérol spritz.
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de pizza prosciutto en tonijn besteld. De pizzabodem was vrij hard, en daarnaast taai. Helaas niet wat we verwacht hadden voor de prijs.

Datum van bezoek: maart 2020

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza’s, mooie dunne bodems erg smaakvol. Op aanraden hierheen gegaan. Vriendelijke bediening, eenvoudige inrichting. Gerechten voortreffelijk op smaak, bodem lekker dun met smaken zoals in Italië. Complimenten

Datum van bezoek: maart 2020
3 december 2019 beoordeeld

De beste pizza's in Nijmegen eet je bij de Pizzabakkers. De ingrediënten die men gebruikt zijn van de hoogste kwaliteit en je proeft het verschil met andere pizzeria's in Nijmegen.

Datum van bezoek: december 2019
6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Pizzabakkers in Nijmegen staat goed aangeschreven, en de pizza’s die we met zijn 5en hier gegeten hebben bevestigd de goede reputatie. Lekker pizza’s

Datum van bezoek: oktober 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza’s zijn lekker en groot. Prijs in orde. Geen “normale” drankjes te bestellen.

Zaak is hutjemutje ingericht. Naast ons (bijna tegen ons aan) kwam een gezin met hele jonge kinderen zitten. Flinke herrie op 10cm afstand met gekrijs en een kapot gesmeten glas.

Om naar de toilet te gaan moesten we over een hond stappen....

De jonge medewerkers doen hun best, maar missen nog de uitstraling om dit soort vreemde taferelen te managen.

In plaats van relaxed tafelen zijn wij zsm weer vertrokken.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Pizzabakkers Nijmegen bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In De Pizzabakkers Nijmegen geweest? Deel je ervaringen!