Vandaag geopend: 09:30 - 17:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Manieren om muZIEum te ontdekken
Beoordeeld op 12 maart 2020

In begin van de tour was het heel spannend, daarna confronterend. In huis, tuin, op straat, de supermarkt, in een bar. Hoe is het om blind te zijn. Te pinnen, geld terug te krijgen. De gids vertelde oa hoe ze zich aankleedde en kleuren en kleding kon combineren.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
muZIEumNijmegen, Marketing & Communicatie medewerker van muZIEum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2020

Bedankt voor je review Yvette! Door middel van het ervaren van blindheid trachten wij als museum een echte beleving aan te bieden. Uiteindelijk draagt een ervaring bij aan de kennis over blind en slechtziendheid.

Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Laat je andere zintuigen eens hun werk doen en geniet van alles wat je dan "ziet" ...... een verademing.

Datum van activiteit: maart 2020
muZIEumNijmegen, Marketing & Communicatie Medewerker van muZIEum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Bedankt voor je review! Zoals je al zegt moet je vertrouwen op je andere zintuigen. Leuk om te horen dat je het een verademing vond!

Beoordeeld op 29 februari 2020

Samen met een vriend en 2 andere mensen hebben we de "donkerbeleving" gedaan.
Opzet is erg interessant, tijdens de introductie en rondkijken op het "doe plein" zijn we al gauw aan de praat geraakt met één van de behulpzame medewerksters, zelf een slechtziend persoon. Zij heeft ons al veel kunnen vertellen over het leven als slechtziende. De donker beleving zelf was heel interessant, waarbij je al gauw op indrukwekkende wijze geconfronteerd wordt met de dagelijkse ervaringen van slechtziende mensen. Al met al erg leerzaam en fijn dat het ook bijdraagt aan de steun aan slechtziende mensen.

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt voor je review! Fijn dat je als een leerzame ervaring hebt mogen beleven.

Beoordeeld op 26 februari 2020

Een mooie belevenis in het donker, interessant, indrukwekkend en ook leuk en voor alle leeftijden. Een aanrader voor gezinnen, stellen, vriendengroepjes. Echt de moiete waard en bijzonder om zoveel vragen te kunnen stellen aan de gids, dé ervaringsdeskundige die je rondleidt in het donker.

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt voor je review Sandra! Leuk om te lezen dat je het de moeite waard vond!

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een mooie, indrukwekkende ervaring. We hadden ons er veel van voorgesteld maar het overtrof alle verwachtingen. Ook de kinderen ( 12 en 9) vonden het een hele bijzondere ervaring om " een dag uit het leven van" mee te maken. De jongste die het op voorhand erg spannend vond liep binnen no time voorop.
Lars, onze gids, leidde ons door deze "donkerbeleving" met humor. Niet alleen het aan de lijve ervaren maar ook de openheid waarmee hij ons meenam in zijn wereld van alledag heeft veel indruk op ons gemaakt.

Een echte aanrader!
Naast de tour in donker zijn er nog allerhande kleinere activiteiten die je zelf kunt doen.
Al met al zijn we 2,5 uur in muZIEum geweest.
Mochten we weer eens in de buurt zijn komen we de andere tour ook nog ddoenoen.

Datum van activiteit: februari 2020

Bedankt voor je review Bert! Zoals ons motto ook zegt: muZIEum, ''opent je de ogen''. Fijn om te horen dat jullie het als een indrukwekkende ervaring hebben mogen beleven!