“Service”
Beoordeling van BRASS. Nijmegen

BRASS. Nijmegen
Geclassificeerd als nr. 227 van 345 Restaurants in Nijmegen
Beschrijving: Midden in een fonkelnieuwe woonwijk, en toch omringd door natuur. Aan het water. Tussen het riet. En met een waanzinnig terras. Dat is BRASS. Nijmegens nieuwste aanwinst, die begin oktober 2020 haar deuren opende voor het publiek. No-nonsense gezelligheid, shared dining, een prachtige ambiance en simpelweg pure kwaliteit. Da’s in een notendop waar BRASS. voor staat. Van het gezonde ontbijt tot een classy cocktail in de kleine uurtjes: we leggen je graag all day in de gastvrij watten. ETEN De uitgebreide BRASS.-kaart draait om samen genieten. En ontdekken. Onze chef heeft een hele fijne selectie voor je gemaakt. Van oldskool (en onmisbare!) klassiekers, tot verrassende en nieuwe smaken. Die het samen ook nog eens heel lekker doen. Persoonlijk vinden we het heerlijk om de tafel vol te laten zetten, en nieuwe dingen te proeven. Maar hou je jouw favoriete gerecht gewoon liever helemaal voor jezelf? Dan snappen we dat ook.
9 juni 2021 beoordeeld

Niet iedereen vd bediening was vriendelijk. Heel lang moeten wachten op de rekening (2 maal gevraagd). Na het eten allemaal buikpijn.

Datum van bezoek: juni 2021

12 oktober 2020 beoordeeld

Vorige week geopend, dus wij waren heel erg benieuwd. Restaurant is ruim opgezet, ongetwijfeld ook vanwege de Corona maatregelen. Moderne inrichting, mooi uitzicht. Her en der mag nog wat aan het decor en de akoestiek gedaan worden, maar het eten was erg lekker. De Fusion box heeft een aziatische twist met rendang kroketjes, plakjes tonijn, gestoomde broodjes met pittige kip, zoete aardappel en gefrituurde garnalen. Was echt top! Kinderen hebben hun tosti ook met smaak gegeten. Personeel moest er nog wat inkomen, maar dat is niet zo gek als je nog geen week open bent. Wij gaan hier vaker komen!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die BRASS. Nijmegen bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In BRASS. Nijmegen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.