Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk met kinderen

Leuke ervaring met de kinderen een stuk te varen op de Waal, de pannenkoeken zijn prima, vooral de ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
lennartk1988
Middelharnis, Nederland
via mobiele applicatie
Lekkere vaart over de Waal

Vriendelijke en vlotte bediening. Lekkere vers gebakken pannenkoeken die je zelf kunt beleggen ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
148wendyz
Lees alle 56 beoordelingen

Beoordeeld op 7 augustus 2021

Vriendelijke bediening, Pannenkoeken waren lekker, mijn kleinkinderen houden niet van pannenkoeken maar deze vonden ze erg heerlijk.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 29 juli 2021

Altijd super gezellig. Fijn personeel. Word altijd netjesgeholpen. En heel belangrijk, lekker eten. Je zit natuurlijk op een boot dus dat is net even anders. En je ziet onder het varen een mooi stukje natuur. Het is ook niet duur dus leuk om vaker te doen. Wij gaan er graag heen. Gister geweest en gaan snel weer terug.

Beoordeeld op 26 juli 2021

Geen aanrader!De boottocht is vrij saai, geen commentaar en de pannenkoeken vond ik heel matig!

We hebben al meerdere boottochten meegemaakt, maar die waren allemaal beter!

Beoordeeld op 8 juli 2021

Prima verzorgd. Leuke bediening. Lekker pannenkoeken. Prima toppings. Leuke rondvaart. Kortom geweldig!

Beoordeeld op 27 juni 2021

Het was een leuke vaartocht, lekkere pannenkoeken, zeker een aanrader, en je kan het ook combineren Rondvaart & LaserQuest of Rondvaart & De Bastei

Datum van activiteit: juni 2021