“Heerlijk gegeten!”

Geclassificeerd als nr. 31 van 337 Restaurants in Nijmegen
Wijk: Benedenstad
Wijk: Benedenstad
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder vriendelijke ontvangst en uitleg van de kaart door echte warme horecamensen. De smaak was voortreffelijk, wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2020

6 september 2020 beoordeeld

Gastvrouw Anke draait overuren om zowel de bediening, de tafelschikking als de groepen wachtenden te organiseren. Ook zonder corona zou het hier vol zitten en dat is begrijpelijk omdat het eten heerlijk en betaalbaar is. Wie van Japans eten houdt moet hier een keer gaan proeven. De miso-brownie en de scroppino met een twist waren de uitstekende uitsmijter van een voortreffelijke Japanse maaltijd.

Datum van bezoek: augustus 2020
Explorer828501, Eigenaar van Tokokoro Ramen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2020

Wat een prachtige woorden, ontzettend bedankt voor je mooie review! We hopen je zeker nog eens te mogen ontvangen voor een gezellig avondje ToKokoro!

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ramen gegeten, spicy Thai, echt aanrader.
Ontvangst, advies en bediening ontzettend vriendelijk. Prijs kwaliteit uitstekend, niet vergeten naar Toet te vragen.

Datum van bezoek: augustus 2020
Explorer828501, Eigenaar van Tokokoro Ramen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Merci voor je mooie woorden! Heel goed om te horen dat het jullie zo goed beviel. Het was erg gezellig om jullie in onze toko te mogen ontvangen!

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Als je op zoek bent naar iets origineles en oosters. Echt een pareltje! Een goed alternatief voor Europees eten!

Datum van bezoek: augustus 2020

Bedankt voor je mooie review! Wat goed om te horen dat jullie zo genoten hebben. We hopen tot een volgend keertje!

20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de corona crisis genoodzaakt om om te schakelen op afhalen.
Je mist de sfeer van het knusse tentje maar het eten blijft echt top. Wij hadden de ramen met pittig kippengehakt.
geweldig!!!

Datum van bezoek: maart 2020

Wow! Bedankt voor deze mooie Corona-review! Super fijn dat jullie ook tijdens deze gekke tijd van onze ramen bleven snoepen! Thanks for the support!

Reizigers die Tokokoro Ramen bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Tokokoro Ramen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.