“vriendelijk en lekker”

Geclassificeerd als nr. 115 van 336 Restaurants in Nijmegen
Wijk: Stadscentrum
Wijk: Stadscentrum
23 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt vriendelijk ontvangen door enorm kundig personeel, Het eten merk je is met grote zorgvuldigheid bereidt en heerlijk gekruid. Helaas zijn momenteel alle restaurants in nijmegen dicht maar gelukkig kan ik hier ook afhalen dus kunnen we blijven genieten!

Datum van bezoek: maart 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels kan Kelfkensbos wel DE hotspot van Nijmegen genoemd worden door de grote keuze aan goede restaurants zo dicht bij elkaar. Niet eenvoudig dus om op te vallen en toch doet Mikmak dat. Met originele gerechten, vlotte bediening en alleszins redelijke prijzen.
Het concept is eenvoudig: van alles zijn er 5 keuzes: starters, vis, vlees, vega en dessert. Kies zelf wat je wilt hebben en zo stel je je eigen menu samen. Extra lekker vonden wij de knolselderij en de gnocchi met truffel. Twee “hoofd”gerechtjes vonden wij meer dan voldoende na de soep vooraf en een gedeeld dessert met koffie/thee toe.
Het Oersoep biermenu zorgde voor een punt extra.
Het was zaterdagavond en de tent zat bomvol met een jeugdige vibe. Niet zozeer voor een romantisch dinertje met 2 personen, wel met leuk gezelschap en een hippe sfeer. Ik ga zeker terugkomen!

Datum van bezoek: maart 2020
8 januari 2020 beoordeeld

Wat een superrestaurant, wat een superplek.
Heerlijk en vooral verrassend gegeten. Je komt al meteen binnen in een gezellige en warme sfeer. Ook ideaal voor een avond met spelletjes en drankjes. Wij kozen voor het verrassingsmenu en we werden niet teleurgesteld. Brood, 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten om te delen en een dessert. Je merkt dat de smaken met liefde op elkaar worden afgesteld en we kregen allemaal gerechtjes die ik zelf niet zou hebben besteld, maar die ik de volgende keer zeker zou bestellen! Wat een genot. Explosieve smaken, heerlijke wijnen en vriendelijke personeel. Echt een aanwinst voor Nijmegen. Tot de volgende keer!

Datum van bezoek: december 2019
1 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten op de 1ste dag van het jaar.
We zijn voor het verrassingsmenu gegaan, wat echt echt heerlijk was. Alles is zelfgemaakt, sausjes, gerechten etc.
Bediening is vriendelijk, geeft goede suggesties, het eten is lekker (echt heerlijk). En de porties zijn groot genoeg. Het was dat het dessert ook zo lekker was, maar in principe zaten we al vol.
Ik kom hier graag terug!

Datum van bezoek: januari 2020
14 december 2019 beoordeeld

Gezellige en mooie internationale inrichting. De bediening is goed en erg vriendelijk; het team wordt even kort aan je voorgesteld en de gerechten die je krijgt bij een verrassingsmenu worden uitgebreid toegelicht. Dit alles geeft je een welkome gevoel. De gerechten zijn verrassend goed van smaak en van over de hele wereld. Het delen van de gerechten is slim bedacht. Kortom, een aanradertje!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Mikmak bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Mikmak geweest? Deel je ervaringen!