“Heerlijk eten in een rustige en sfeervol restaurant ”
Beoordeling van van Dijk en de Boer

van Dijk en de Boer
Reserveer een tafel
wo 28/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 55 van 336 Restaurants in Nijmegen
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werd er gelijk lekker brood met paprikadipje, heerlijke olijven en een karaf water op tafel gezet. De eendenbout vooraf was perfect, de hoisin saus verrassend lekker. Daarna de lamsrack met lamsstoof waren prima klaargemaakt. De ribeye van de BBQ vond ik ook zalig.
Afsluitend een mooi kaasplankje. Samen met de prima wijnen, fijne bediening en rustige sfeer hadden wij een gezellige avond. Leuk dat de koks ook aan tafel komen.

Datum van bezoek: augustus 2020

19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 4 gangen diner gegeten. De gerechten werden creatief opgediend, waren uniek en smaakten erg goed. Shoutout naar de bediening en de kok die een praatje komt maken en ook nog de locatie, wat het buitenterras heel mooi maakt.

4 augustus 2020 beoordeeld

Ik had dit keer de keuze van de chef, de visvariant. Mijn vrouw een vegetarisch voorgerecht en een vegan hoofdgerecht. Met een heerlijk aperitief en prima bijpassende wijnen. De bediening is vriendelijk, deskundig en attent. Zeer de moeite waard. Veel aandacht voor de manier van opdienen.

Datum van bezoek: augustus 2020
31 juli 2020 beoordeeld

We hebben hier gegeten met dochter en schoonzoon, een soort vakantiedag. Heerlijk weer, waardoor we gebruik konden maken van het gezellige terras. We werden ontvangen met olijven, brood en een speciale mayonaise. Er was een leuk aperitief van de week, en karaffen water werden steeds aangevuld. We hebben gekozen voor het 3 gangen keuzemenu. Aantrekkelijk geprijsd, mooi opgediend, heerlijk gegeten en prima bediening

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn tweetjes in Corona tijd gedineerd op het voor terras.
1.5 meter werd uitstekend gehandhaafd, hetgeen voor ons, ouderen, een veilig gevoel gaf.
Bediening uiterst vriendelijk en deskundig. Maar allerbelangrijkste: eten was voortreffelijk.
Dan de rekening bekijken, dat is een ware opluchting. Zeer “Preiswert”.
Niet te vergeten: De Rosé was een perfecte Provence rosé .

Reizigers die van Dijk en de Boer bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In van Dijk en de Boer geweest? Deel je ervaringen!