“Ontspannen, relaxed, prima prijs/kwaliteit verhouding”
Beoordeling van Eten en Drinken

Eten en Drinken
Geclassificeerd als nr. 177 van 338 Restaurants in Nijmegen
5 augustus 2020 beoordeeld

Je wordt er altijd ontvangen met een glimlach en je voelt je er meteen 'thuis' en welkom. Lekker eten voor een prima prijs. Echt een plek om lekker te relaxen!!

Datum van bezoek: augustus 2020

26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is ruime keuze op de menukaart, onder andere pasta, spareribs, salades en kindergerechten. De kwaliteit is gemiddeld niet meer en niet minder. Personeel is vriendelijk maar niet snel. We hadden diverse malen aangegeven dat we tijdig het hoofdgerecht wilden omdat we daarna naar de bioscoop gingen, maar de bediening bleef langzaam.

Datum van bezoek: februari 2020
10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen in een bomvol restaurant, waar vele gezinnen met kinderen aanwezig waren. We werden echter vriendelijk en vlot geholpen en het eten werd ook snel opgediend. Onze vegetarische linzenburger was smaakvol, vulde goed en was redelijk geprijsd. Ook stonden vriendelijke geprijsde desserts op de kaart. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
2 september 2019 beoordeeld

Als gast bij het nabijgelegen Van der Valk hotel wilden wij eens wat anders en vonden hier een goed alternatief op loopafstand.
Fijn terras, eenvoudige doch verrassende kaart én betaalbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig gegeten. Salade met geitenkaas was niet zo lekker. Weinig variatie op het bord en de ijsbergsalade was niet vers meer. De witte wijn was niet koel en daarom maar een biertje besteld. Bij navraag later stonden ze beiden op de rekening. Ik vind het jammer dat het zo wisselend is qua kwaliteit, dit maakt dat ik er minder vaak kom terwijl het wel een gezellig eetcafe is.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Eten en Drinken bekeken, bekeken ook

In Eten en Drinken geweest? Deel je ervaringen!