“Ontzettend lekker eten en gastvrije sfeer.”
Beoordeling van Fyrley Foodbar

Fyrley Foodbar
Geclassificeerd als nr. 15 van 336 Restaurants in Nijmegen
Wijk: Benedenstad
Wijk: Benedenstad
19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar dagen voordat alle horeca dicht moest vanwege covid-19 zijn we hier wezen eten. Fantastisch gegeten! Elk gerechtje was nog lekkerder dan het ander en de gastheer was super sociaal. We hebben hier een hele fijne avond gehad en zullen Fyrley zeker nog een keer bezoeken!

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne gastheer en mooie gerechten. Helaas weinig keuze qua bieren, maar heb heerlijk gegeten en kom hier zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: januari 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed gelukt gerserveerd. Gezellige inrichting. Vrij rustig voor een zondagavond. Maar wat hebben we genoten van de heerlijje gerechtjes om te delen. Alle gerechten prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. Goede wijnkaart. Fijne en professionele bediening. Niet twijfelen, gewoon gaan!

Datum van bezoek: februari 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke avond gehad dankzij een geweldige gastheer en heel erg lekker eten. De gerechten waren bovendien kunstwerkjes op zich. Geschikt voor zowel de grote als kleine eter.

Datum van bezoek: januari 2020
26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zo heerlijk gegeten en wat een vakmanschap bij de gastheer! Echt een avond uit, wij hebben genoten. Ieder gerecht een smaaksensatie. Wij raden dit restaurant een ieder aan en verheugen ons op een volgend bezoek. Dank!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Fyrley Foodbar bekeken, bekeken ook

Nijmegen, Gelderland

In Fyrley Foodbar geweest? Deel je ervaringen!