Beoordeeld op 14 maart 2020

Mooi hotel, prima ontbijt, lunch en diner. Fijne bedden, mooie kamer. Geweldig uitzicht over de stad. Een fijne sauna en welnes ruimte,De fitnes ruimte is ook perfect. De badkamet is goed en uitgerust met een stortdouche

Datum van verblijf: maart 2020
Marije van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw mooie review! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 13 maart 2020

vriendelijke, vlot en behulpzaam personeel een leuk team dat elkander helpt.
prachtig uitzicht over de stad en de rivier
centraal gelegen dicht bij station, en kruispunt van wegen
ruime parkeergarage ook voor grote suv. auto

Beste Joop,

Beoordeeld op 8 maart 2020

Een super hotel, op loopafstand van Nijmegen. Een wandeling zeker waard.
Schitterende inrichting, vriendelijk personeel en mooie kamers.
Ik moet glutenvrij eten. Dat was geen enkel probleem. Bij het ontbijt zelfs een glutenvrij hoek met allerlei producten. Super!

Beste gast,
Wat fijn om te lezen dat u zo van uw verblijf heeft genoten.
Heel graag tot ziens in ons hotel in Nijmegen Lent.
Met gastvrije groet,
Marije van der Valk.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Gezellige plek om te eten, het eten was lekker, bediening was vriendelijk!
Wat mindere punten waren: de toetjes, zowel de brownie als de dame blanche smaakten helaas niet lekker en onze tafel stond erg tegen de tafel van de buren wat soms storend was.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste Elena,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.
We zullen je verbeterpunten intern bespreken. Dankjewel voor het delen hiervan.
Met gastvrije groet,
Marije van der Valk.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent is ons goed bevallen. Het hotel heeft prettige liften en een toegankelijk restaurant. We hadden een hoekkamer en een gewone kamer welke allebei schoon en ruim waren (ook voor de rolstoel). Ook lagen de bedden erg goed. Verder was er vriendelijk personeel en hebben we heerlijk gegeten.

Datum van verblijf: februari 2020
Marije van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Nijmegen- Lent, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020