Beoordeeld op 20 juni 2020

We hebben 4 heerlijke dagen gehad op dit droompark.
Recht tegenover 1 van de ingangen van het nationale park (je kan hierheen lopen en daar een fiets ophalen, echt top!
De studio is mooi ingericht, heel sfeervol en beschikt over alles wat je nodig hebt.Fijn bed en heel fijn terras met bank en tafel.
De hotelservices (handdoeken, bed opgemaakt enz) is echt top! Zo fijn om zo een aantal dagen door te brengen.
Ook was de ontbijt service heel fijn en goed geregeld, echt een vakantie gevoel!
(verbleven in studio 5 vanaf 14 Juni 2020)

Kamertip: Studio 1 of 5 zijn perfect voor een stel (2 personen), het fijne is dat deze op een hoek zitten waardoor je net wat meer privacy hebt.
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 17 juni 2020 via mobiele applicatie

Echt ongekend! Studio Luxe geboekt waarin zijn begrepen: best redelijk grote ruimte met zitje, groot bed, badkamer en apart toilet en keuken waarin alles te vinden is wat je nodig hebt. handdoeken, bedden opgemaakt, keukenlinnen en ontbijt. Wij vonden de prijs reuze Meevallen.
Huisje ruikt een beetje muf, maar dat zal aan de grond liggen. Luchten en een druppeltje eucalyptus helpt. Zitje buiten is prima, kussens waren erg nat, dus even rechtop en de dag erna droog. Het ontbijt is heel uitgebreid en wordt rond 9 afgeleverd.
De omgeving is prachtig, aan de overkant is de ingang van Nationaal park de Hoge Veluwe. Maar pak de fiets en rij eens naar het Deelerwoud, gegarandeerd dat je wild spot. Ook ben je op de fiets zo in Arnhem. Wij zijn er erg over te spreken.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 8 april 2020

Ondanks de Corona beperkingen is dit park goed toegankelijk en worden alle richtlijnen goed in acht genomen. Personeel en faciliteiten zijn goed bereikbaar en service en dienstverlening is prima geregeld.

Kamertip: Diverse modellen 2 pers. Tiny house tot 6/8 pers. Cube chalets. Park niet gedateerd, voldoende privacy tussen woningen afzonderlijk.
Datum van verblijf: april 2020
Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi verblijf in het Veluwse bos precies tegenover ingang Hoge Veluwe. Mooi en rustig park. Vraag wel om schone bungalow die niet regelmatig door werkmensen wordt gebruikt. Verschil merk je meteen. Wij kregen eerst zo'n bungalow. Maar na onze klacht over de zweetgeur kregen we direct een andere. Dit voerde tot een perfect verblijf.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 september 2019

Huisje wat we hadden was wel groot genoeg alleen niet altijd even practisch, zoals de prullenbak die in de woonkamer stond, verlichting kon beter, bijna niet echt privacy, de grote glazen pui lag aan de wegkant, dus elke auto die langs kwam, scheen met zijn verlichting 's avonds gewoon naar binnen, de manager was tegen eigen personeel niet echt vriendelijk waar klanten bij waren, niet echt professioneel. 'De concierge' wist niet echt iets van de woningen af..wat hij wel zou moeten weten vind ik zelf. Ook was het huisje erg gehorig, het park ligt langs een drukke weg die goed hoorbaar was, bijna storend zelfs.
Er was wel wifi aanwezig maar wel alleen een Open Spot Wifi terwijl het huisje zelf een router had (waarom dan niet gewoon een eigen WIFI in elk huisje zodat je gewoon bijv, een chromecast dongle kunt aansluiten op tv...
Restaurant was wel leuk, lekker eten, weliswaar weinig variatie maar als je een keer niet wilde koken is dat wel een aangename afwisseling.
Verder konden de matrassen wel beter, waren wat hard, maar dat is persoonlijk.
Er misten in mijn ogen ook wat praktische dingen, bijvoorbeeld klerenhaakjes in de badkamer om je kleren aan op te kunnen hangen als je gaat douchen, haakjes in de keuken, dat soort dingen..

Kamertip: Wil je veel weg zijn, is dit wel een goede uitvalsbasis voor de Hoge Veluwe, Kroller Muller Museum dicht in de buurt.
Datum van verblijf: september 2019