Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk

Beoordeeld op 26 juli 2020
76-mdekb
Informatief museum, ook voldoende activiteiten voor kinderen.

Beoordeeld op 24 juli 2020
josv536
Ermelo, Nederland
Lees alle 90 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Arnhem
vanaf 208,43 US$
vanaf 42,76 US$
vanaf 256,23 US$
Beoordeeld op 26 juli 2020

Een niet al te groot museum , informatief en leuk voor kinderen . Een aanrader. Voornamelijk binnen, zeker met wat minder weer een hele leuke activiteit met kinderen tussen de 4 en 10 jaar .

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020

Met twee kleinzoons zijn we naar dit museum geweest. Uitdagende activiteiten voor kinderen. Ook veel informatie die wij erg nuttig vonden. In deze corona-tijd waren er in dit museum goede regelingen getroffen. Onze complimenten.
Dit museum is zeker een aanrader om eens te bezoeken.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 15 februari 2020

Het Watermuseum in Arnhem is heel aardig om wat te weten te komen over Waterbeheer in Nederland, Wel is het nogal op kinderen ingericht, die er op zaterdagmiddag talrijk waren.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Echt een doe museum! Mijn zoon heeft zich erg vermaakt. We kregen bij de ingang de tip om direct in het waterlab (+€1,50) te beginnen. Erg leuk en fijne begeleiding.
Begeleiding werd wel gemist bij het shampoo maken (+€1,50) en het huis van de watersnood. Dan waren deze onderdelen nog leuker!
Beneden is het heel informatief en veel om te doen. Ik vind het wel een echt kindermuseum.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

In dit museum kan jong en oud zich vermaken, door zelf heel veel situaties te creëren en op te lossen met wat betreft het water. Sluizen openen, gang van het water bekijken. Ook kun je voor 1,50€ je eigen shampoo maken. De allerkleinste kan zich vermaken aan het water toestel. De oudere kinderen krijgen heel veel info. Staat heel veel op een betrekkelijk kleine ruimte. Bij dit museum kan je parkeren. Er is een lift en je kan met de buggy overal komen.

Datum van activiteit: december 2019