“Familieuitje”

di 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 13 van 325 Restaurants in Arnhem
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gereserveerd op basis recensies. Kwamen toevallig in de middag voorbij en werden niet enthousiast van uitstraling aan de buitenkant. Bij binnenkomst die avond bleek het gelukkig een betere en gezellige sfeer te hebben. We hebben er met 6 personen gegeten. Vegetariërs en niet vegetariërs iedereen heeft genoten van de verschillende hapjes. Bediening was vriendelijk en correct

9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was nog een plekje vrij, tijdens de druilerige koopzondag. Concept idee vind ik erg leuk: maak een keuze uit diverse kleine broodjes. Advies was 3 broodjes. Broodje wat tegenviel was met geitenkaaskroket. Dit was meer brood dan kroket. Verder was het ok en echt wel voor herhaling vatbaar.

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel lunchen op een regenachtige zondag. Er blijkt alles vol geboekt. Maar als ik voor 2 uur weg ben kan het..
Kleine tafels en dan wordt het “concept” verteld, je bestelt dus hapjes bij elkaar. Ok. Ik bestel (let op alles is mini) Ham met rode uien marmelade, mini burgertje en een Gambakroketje met een soort mayo. Snel kwam de wijn, en zelfs het eten.
Neem de portie broodje met een sneetje ham en een mini lepeltje marmelade..verassend DROOG. Je bijt eigenlijk op een oud broodje, veel kruimels - twee happen en weg.
De rest was niet beter, droge hapjes met twee sprietjes bieslook en 5 chipjes.. Een keer nooit meer. Echt geen aanrader.
Service? Heb ik eigenlijk niet gehad. Arnhem kent betere plekjes.

8 maart 2020 beoordeeld

Tapas broodjes voor lunch, zo zou ik het concept omschrijven. Ruime keuze aan zowel koude als warme kleine broodjes waarbij je er 2 t/m 4 per persoon besteld om voldaan te zijn. Naast de verschillende broodjes zijn er ook bijgerechtjes, toetjes, salades en soepen ook allen in kleine porties. Zo kun je van alles wat proeven, erg leuk!
Bediening is zeer vriendelijk. Zaakje is leuk ingericht, reserveren is geen overbodige luxe.
Gamba kroketje, chicken kebab, calamaris en brownie waren allemaal geweldig qua smaak. De pulled chicken vind ik persoonlijk wat minder, weinig smaak en iets te kort gegaard. De Hendricks gin werd geserveerd met kaneel en mint. Naar mijn smaak ongewoon en met komkommer doet de gin meer recht aan, tevens iets te weinig ijsblokjes. Zie dit als klein verbeterpunt, want verder hebben we genoten!

28 januari 2020 beoordeeld

Mijn zus en ik zochten voor onze bijna traditionele lunch een nieuwe locatie ter afwisseling. Via Tripadvisor kwam ik op Arneym terecht. Niet alle reviews waren positief, maar de meeste toch wel. En welke locatie heeft nu uitsluitend positieve reviews? Missers of ongelukkige situaties heeft iedereen wel eens.

Dus wij togen (na het maken van een online reservering) naar Arneym. Overigens kende mijn zus dit restaurant al wel (ze was er al eens geweest) en zij klonk positief. In mijn reservering had ik nog een verzoek opgenomen qua plek in het restaurant en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Het eerste punt was dus al snel gescoord. ;-)

Het restaurant is wat klein. Daar is natuurlijk weinig aan te doen, maar ik zou iemand die in een rolstoel zit niet direct aanraden hier heen te gaan. Ook omdat bij binnenkomst al 2 snel opvolgende deuren in een 90 graden hoek genomen moet worden. Maar dat is dan ook mijn enige aandachtspunt. Verder alle lof. Reserveren is wel een aanrader (lees: een must).

Het personeel is vriendelijk, snel en attent. We hebben ons hier 3 uur heerlijk op ons gemak gevoeld. Het concept bestaat dus uit kleine hapjes die met elkaar gedeeld kunnen worden. "Klein" is niet héél klein hoor. Er werd ons geadviseerd dat 3 broodjes (gerechtjes) per persoon zo'n beetje voldoende zal zijn. Je kunt immers altijd nog wat bij bestellen. De keuze is ruim. En wij wilden ook nog wat zoetigheid achteraf bij de koffie, dus dan moet je ook wat ruimte laten hè?

Chai Latte staat niet op de kaart. Maar we bleken die dag de derde te zijn die er naar vroegen, dus wellicht verandert dat nog wel. ;-)

De kwaliteit van de gerechten was zonder meer goed. Goed van smaak, warm wat warm moest zijn en mooi opgediend. De calamares waren lekker gekruid en goed bereid (dat lukt niet bij elk restaurant).

Kortom: wij waren goed te spreken over dit restaurant en we gaan er zeker terug komen.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Arneym bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In Arneym geweest? Deel je ervaringen!