124 US$
Priceline124 US$
eDreams112 US$
Trip.com129 US$
Beoordeeld op 20 februari 2021

Verschillende wandelroutes. Het hotel lag verder dan verwacht van de hoge Veluwe af. Fietsverhuur mogelijk werden fijn geholpen door het personeel. Fijn hotel, ruime kamers. Goed geregeld rondom de Corona maatregelen.

Datum van verblijf: februari 2021
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf!

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoek aan Arnhem brengen dan staan wij graag weer voor u klaar!

Beoordeeld op 15 februari 2021

Bij inchecken welkom geheten vervolgens 10 min ad tel staan, sacherijnig, ongemotiveerd personeel. Eten zeer matig
Ijskoude kamer , verwarming in kamer en badkamer uit om 17.00 uur
Zelfs de oudere bardame sacherijnig, loopt telkens weg

Datum van verblijf: februari 2021
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dagelijks streven wij ernaar een hoge mate van service en kwaliteit na te streven. We vinden het dan ook erg jammer dat dit in uw geval niet is gelukt, onze excuses hiervoor. We zullen uw opmerkingen doorspreken met de desbetreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. Mocht u nog verder willen ingaan op uw opmerkingen zouden wij u willen vragen om contact op te nemen via marketing@arnhem.valk.com.

Wanneer u ons in Hotel Arnhem nog eens een kans zou willen geven, zullen wij ervoor zorgen dat de service zal zijn zoals u mag verwachten.

Beoordeeld op 12 februari 2021

We kregen kamer 123. Dit was een weg gestopte, oude viezige kamer en de verwarming deed het niet. Bleek uit een oude recentie van maart 2019  dat dit toen ookal zo was.

Terug naar de receptie, verteld dat we eigenlijk de duurste kamer wilde maar aan de telefoon hoorde dat dit niet mogelijk was omdat we een hondje bij ons hebben.
Maar dat we deze kamer echt niet prettig  vonden omdat de verwarming het niet doet en het -10 in de nacht zou worden. En we het geen probleem vonden om bij te betalen.

Een attente jongen man wilde hier meteen op in spelen maar van achter wordt meteen gegild nee dit kan niet! Zo vervolgde de dame:

Nee! dit was niet mogelijk maar ze gingen hun best doen voor een andere kamer. Me vriend werdt lichtelijk geïrriteerd en vroeg als er geen andere kamer was of we dan konden annuleren want hallo we gaan niet in een kamer slapen met -10 snachts zonder verwarming. Maar annuleren dat mocht  niet... we bleven rustig en ik vroeg nog netjes waarom het een probleem was omdat ik op de foto's zag dat alles de zelfde vloer bedekking heeft. Maar dit zou met het schoon maken te maken hebben. We snapte dat en lieten het hier bij.

We kregen een nieuwe kamer. En hoorde later pas dat we €30 bij moesten betalen omdat we een hondje bij hebben. Kan je ook wel verwachten maar wel zo netjes om bij inchecken te doen.

Ik wil de schoonmakers niet af blaffen want dit zijn lieve attente mensen dit kan ik niet zeggen van de receptie omdat er niet eens hallo werdt gezegt of hoe was uw verblijf bij uitchecken. Maar het was niet echt schoon. Zie hierbij de foto's.

Datum van verblijf: februari 2021
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. We zullen uw opmerkingen doorspreken met de desbetreffende afdelingen zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. Het klopt inderdaad dat honden alleen zijn toegestaan op onze comfort kamers en dus niet in onze luxere kamers (zelfs niet tegen bijbetaling). Ook willen wij u graag meegeven dat als er iets in de kamer niet in orde is (bijvoorbeeld schoonmaak) dat u dit altijd direct kan aangeven. Dan kunnen wij hier gelijk actie op ondernemen en het oplossen.

Nogmaals dank voor het delen van uw ervaring en mocht u nog verder willen ingaan op uw opmerkingen zouden wij u willen vragen om contact op te nemen via info@arnhem.valk.com.

Beoordeeld op 7 februari 2021

Een heel Mooi hotel en heel vriendelijk personeel. Jammer dat de douche niet helemaal werkte zoals die hoorde en wat enkele haren in ons bed, wat ik niet heel erg fris vond. Bediening in deze corona tijd was ook top.

Datum van verblijf: februari 2021
Lotte van der Valk, General Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 7 februari 2021

De locatie van het hotel is super dicht bij het centrum van Arnhem, en de bossen en heide. Onwijs vriendelijk personeel maar...... het ontbijt van je in Corona tijd op kunt afhalen via take a way is ver overprijst. €26.00 p/p voor 2 sneden bruin brood met avond van te voren gebakken dikke plak ei met spek. 1 croisant, 1 beschuitje,bakje yoghurt en 1 appel voor 2 personen? en de kamers zijn heel gehorig. geen minibar koffie uit een zakje op de kamer? Dit alles maakt het verlijft minder leuk.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zullen uw compliment met betrekking tot het personeel delen.
Wel vinden wij het vervelend te lezen dat de ontbijtpakketjes niet naar wens zijn geweest. De prijs die u aangeeft voor het ontbijt klopt echter niet. Graag willen wij u vragen ons een mail te sturen naar info@arnhem.valk.com zodat wij dit even met u kunnen nakijken. We zullen uw verbeterpunten ook nog intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.