“Aangenaam verrast.”

Kumpulan
Geclassificeerd als nr. 59 van 327 Restaurants in Arnhem
Keukens: Indonesisch
21 maart 2020 beoordeeld

Zaten gezellig voor het raam ,leuk uitzicht op de tuin,Vriendelijk personeel .het eten was heerlijk Een vol bord Nasi Rames en de Garnalen waren ook overheerlijk. Komen zeker een keer terug.

Datum van bezoek: maart 2020

20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hierna ons bezoek aan het museum heerlijk gegeten. Uitgebreidde rijsttafel die super smaakvol was. Bediening en plaats zijn mooi. Een aanrader

Datum van bezoek: februari 2020
24 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de geserveerde rijsttafel zou ik een stukje omrijden als ik in de buurt zou wonen. Alle gerechten hebben hun eigen karakteristieke smaak en zijn niet pedis. Rendang, smoor, saté kambing, ikan bali alles is even voortreffelijk.
Het restaurant is erg groot, maar in een soort serre waarin wij zaten met een groep van 11 personen voelde het toch knus aan.
De mevrouw die ons bediende was vriendelijk en verzorgde alles prima.

Datum van bezoek: december 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

is een aanraden, eten is niet dat pittig. Ik heb lekker gegeten en genoten. Het is een aanraden. Gewoon proberen zeg ik

Datum van bezoek: juli 2019
24 juni 2019 beoordeeld

Goed, lekker Indisch eten na bezoek aan Bronbeek De gehele entourage geeft je het gevoel van het oude indie. Volop keus voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Kumpulan bekeken, bekeken ook

In Kumpulan geweest? Deel je ervaringen!