“Voor mij de laatste keer”
Beoordeling van Sushi Koi Arnhem

Sushi Koi Arnhem
Laat maaltijden bezorgen
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 55 van 352 Restaurants in Arnhem
6 november 2021 beoordeeld

Ik kom al een aantal jaar bij Koi in Arnhem, dit was voor mij de laatste keer. Avond begon al slecht toen de bediende het dienblad met drank liet vallen. Kleding half nat en de hele avond aan een plakkerige tafel gezeten. Er werd niet netjes opgeruimd, niet gevraagd of alles oké was verder. Mijn drinken werd half leeg neergezet, ik moest zelf vragen of ik nog een nieuw flesje kreeg omdat de ober het liet vallen.. Beetje vreemde service.

Eten was oké, het is geen hoogstandje maar dat verwacht ik ook niet. Bestellen gaat gemakkelijk via tablet. Helaas is (volgens mij sinds corona) de tijd verkort van 2,5 uur naar 2 uur. Na precies 2 uur werden wij weggestuurd omdat een grote groep de halve zaal had afgehuurd. We konden amper genieten van een toetje of ons drankje opmaken, want we moesten per direct weg vanwege de groep.

Helaas.. vanwege de slechte service en slechte nazorg met het knoeien van de drank kom ik hier niet meer.

Datum van bezoek: november 2021

1 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 20 minuten nog niemand gezien en zijn opgestapt!
Er as voldoende personeel om ons te bedienen, maar helaas. Mondmaskers ook door sommige obers onder de kin gedragen.

Datum van bezoek: september 2021
5 augustus 2021 beoordeeld

Eten was erg lekker en de bediening was vriendelijk, bediening duurde alleen vrij lang als je sushi bestelde.

Datum van bezoek: juli 2021
21 juli 2021 beoordeeld

Met 11 personen gegeten. Om 17.00 uur afgesproken maar de tafeltjes moesten nog gereed gemaakt worden.
17.20 uur tafels klaar en om 17.40 eerste gerechren gehad
Om 19.00 uur werkte de tablet niet meer, tijd was voorbij.
Maar die eerste 40 minuten dan?
Claimen kon niet we werden weg gebonjourt.

Jammer.
Das nou de 2de keer.
En de laatste keer.

Datum van bezoek: juli 2021
24 mei 2021 beoordeeld

Eten besteld via de website. Vooraf nog gebeld over de wachttijd, dit was 30 à 35 minuten. Ruim 2,5 uur (!!) op ons eten gewacht. Tussendoor meermaals (4 of 5 keer) gebeld. Allerlei excuses; de bezorger was onderweg, ze wisten niet waar hij was (ook niet na 2 uur) etcetera. De bestelling zou opnieuw gemaakt worden, dit zou 15 minuten duren en daarna zouden ze het direct met een auto bezorgen. Ook zouden we wat extra eten krijgen vanwege de vertraging. Toen hebben we nog meer dan een uur op ons eten moeten wachten. Echt schandalig!! En dan krijg je het eten... niets extra’s erbij gekregen, 2 paar stokjes terwijl je een familie box besteld voor 4-6 personen. Al en met heel slecht.. absoluut geen aanrader! Het was de eerste en laatste keer bij sushi Koi. De indruk achteraf is dat er vanaf het begin af aan gelogen is. Zeg gewoon eerlijk dat de zorgtijd langer is, zeg gewoon eerlijk dat er iets mis is gegaan met de bestelling en die geen beloftes die je vervolgens niet na komt!!

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Sushi Koi Arnhem bekeken, bekeken ook

In Sushi Koi Arnhem geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.