“Lekker voor een goede prijs”
Beoordeling van Restaurant Dino's

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 11 van 329 Restaurants in Arnhem
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker snel eten. Vooral het toetje was er binnen 5 minuten leek het wel, zat daardoor nog wel wat ijs in was enige minpuntje. Aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

Als voorgerecht een spinaziesoep (soep van de dag), deze was gemaakt met slagroom en niet met aardappels waardoor ik hem ook kon eten aangezien ik geen koolhydraten mag.
Als hoofdgerecht had ik de soort Mexicaanse stake, die was zo mals, dit heb ik in jaren niet zo goed gegeten buiten de deur, en M had de Burger, allebei echt super lekker. Helaas geen kaasplank dus maar een carpaccio als afsluiter. Goede koffie toe en leuke bediening en goede muziek.

Datum van bezoek: februari 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

restaurant had een gezellige en leuke sfeer.
wij zaten eerst aan een tafeltje waar het personeel links en rechts langs liep wat niet zo heel top was. Later kwam een man onze bestelling opnemen en vroeg of wij misschien aan een andere tafel wouden zitten waar het iets rustiger was dat was echt super! Het eten was heerlijk en kwam snel achter mekaar, de bediening was vriendelijk en kwamen af en toe een praatje maken. Wij wonen niet in de buurt maar vinden het zeker de moeite waard om terug te komen!

Groetjes van Robin & sadhana

Datum van bezoek: februari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar en de bediening zijn ontzettend aardig. Daarnaast voor een vriendelijk bedrag een heerlijk driegangenmenu gegeten.

Datum van bezoek: januari 2020
10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 10 personen hier gegeten. Voor- hoofd- + nagerecht voor € 24,00. Genoeg keuze, redelijke gerechten. Wel wat lauw geserveerd. Correcte snelle bediening. Dit restaurant kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Maakt een wat gedateerde indruk. Centraal gelegen op de ooit drukke en gezellige Korenmarkt.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Dino's bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland
Arnhem, Gelderland

In Restaurant Dino's geweest? Deel je ervaringen!