Burgers' Zoo and Safaripark
Wow

Beoordeeld op 6 maart 2020
ankieh216
via mobiele applicatie
Mooi park met liefde voor dieren

Beoordeeld op 29 februari 2020
alkmaarrules
Lees alle 1.927 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Arnhem
vanaf 240,45 US$
vanaf 40,12 US$
vanaf 182,70 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat een mooi park. Veel te zien vooral de Bush is de moeite waardoor heel leuk voor kinderen met veel mogelijk speelruimte

Beoordeeld op 29 februari 2020
Beoordeling van: Ingang van het park

27/02/2020 bezocht en uiteraard waren bepaalde dieren in het binnenverblijf i.v.m. temperatuur. Ruim 5 uur geweest en genoten. Horeca perfect en overal vriendelijk personeel. Persoonelijke opmerking: ik zie geen dieptes (gee hoogtevrrees dus) en daarom zijn we door de grotten richting desert etc. terug gegaan, want door de gebrekkige verlichting moest ik me concentreren op waar ik liep m niet te vallen.

Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Ingang van het park

Leuke dag gehad top dierentuin mooie dieren verblijven ook oceaan erg gaaf met roggen die over je heen zwemmen

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Hier hebben wij onze ogen uitgekeken,wat een prachtige dierentuin,zo mooi ingedeeld en goed om te lopen ook voor minder validen een aanrader.

Beoordeeld op 16 februari 2020

mooie dierentun, meeste dieren hebben leuke speelruimte. ook de speeltuin werd goed gekeurd door de kleinkinderen.