Gratis annuleren tot 01/05/21
Booking.com142 US$
Priceline142 US$
eDreams142 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht over de Veluwe was dit hotel een hele goede rustplek op een pitstop te maken. Prachtige gelegen, vriendelijke ontvangst, nette kamers en een heerlijk ontbijt voor de benodigde energie voor dag twee van ons fiets avontuur.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit motto van Team.nl schreeuwt je vanaf een bord aan de oprit van hotel Papendal tegemoet. Het team van dit hotel zelf maakt dit in ieder geval meer dan waar. Zelden zo'n warme ontvangst gehad en alle medewerkers zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Combineer dit met een nette kamer (basic, maar spic & span schoon, vooral de badkamer met een lekker grote badkuip!), een top matras op de bedden en heeeeeeerlijk eten voor een vriendelijke prijs. Daarnaast is het sportconcept vrolijk en creatief uitgewerkt, wat extra sfeer geeft. Gemakkelijk te bereiken, gemakkelijk parkeren, goeie wifi: voor mij is Papendal een echte ontdekking en kampioen als het gaat om kwaliteit die toch betaalbaar is.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit was een goed en verzorgd hotel, super personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, goed ontbijt en diner, verzorgde kamer, Arnhem centrum in de buurt goed te doen met de bus,en burgers zoo een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Rustige omgeving. Alles aanwezig op de kamer. Heerlijk bed en kussens. Kluis op de kamer. Ruim gesorteerd ontbijt. Voldoende parkeergelegenheid. Dicht bij uitvalswegen. Ik heb hier niet in de avond gegeten dus kan daar weinig over melden

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 januari 2020

Deze beoordeling is alleen voor de bar Dug Out en niet voor het hotel en het restaurant.
Wij hebben hier onze lunch gebruikt. De, zoals zij zelf zeggen, 'brasserie-achtige' menukaart bevat maar weinig vegetarische gerechten. De 'dikke mik zalm' en de 'dikke mik oude kaas' waren wel lekker en goed klaargemaakt, maar met €10,50 wel aan de prijzige kant.

Datum van verblijf: januari 2020